SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Nowa kampania reklamowa TelePizzy

Odświeżony serwis TelePizzy i nowa kampania reklamowa on -line by OS3 multimedia

Na początku maja firma TelePizza Poland uruchomiła swój nowy, rozbudowany serwis internetowy. Za modyfikację i odświeżenie strony odpowiedzialna jest agencja interaktywna OS3 multimedia, z którą TelePizza współpracuje od 2002 roku. Poza serwisem agencja przygotowała również kreację do ogólnopolskiej, internetowej kampanii reklamowej.

Zmiany jakie zaszły w serwisie, to nie tylko nowa szata graficzna, ale przede wszystkim innowacje od strony technologicznej, które ułatwiają poruszanie się po stronie. Obecnie serwis zdecydowanie szybciej się ładuje, a nawigacja jest jeszcze bardziej intuicyjna, co skraca czas poszukiwania wybranych informacji do minimum. Już wkrótce w serwisie dostępny będzie zupełnie nowy dział "strefa mobilna". Internauci znajdą tu niezliczone gadżety mobilne, miedzy innymi w postaci dzwonków, tapet, wygaszaczy, czy logo na telefony komórkowe. Rozbudowana została również sekcja "rozrywka", gdzie dostępne są nowe tapety i e-kartki.

"Decyzja o odświeżeniu serwisu podyktowana była przede wszystkim potrzebą wychodzenia naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów odwiedzających stronę. Wszystkie zmiany, zarówno wizualne, jak i technologiczne zmierzają do maksymalnego dostosowania serwisu do wymagań internautów. Wierzymy, że wspólny wysiłek naszej firmy i agencji OS3 multimedia skutecznie wpłynie na umacnianie naszego wizerunku w sieci. Dowodem na powodzenie naszej pracy mogą być statystyki, które mówią, że w dniu uruchomienia serwisu ilość wizyt wzrosła ponad dwukrotnie." - powiedziała Joanna Gorczyca Kierownik Działu Marketingu TelePizza Poland.

Wraz z uruchomieniem serwisu wystartowała kampania reklamowa on-line promująca nową, włoską pizzę na cienkim cieście Finetta. Grupę docelową kampanii w większości stanowią ludzie zamawiający pizzę w czasie godzin pracy, jako dobry i szybki sposób na smaczny, firmowy obiad. Kreacja kampanii odwołuje się bezpośrednio do charakterystycznej cechy Finetty, jaką jest cienkie ciasto. Kampanii towarzyszy mailing, a przygotowane formaty ukazują się między innymi w Interii i Onecie oraz na komunikatorze Gadu - Gadu.

"W naszej strategii współpracy z klientem stawiamy na skuteczność poprzez długofalowe działania poparte wymiernymi efektami. TelePizza Poland jest jednym z naszych kluczowych klientów, z którym współpracujemy ponad 2 lata. Nasze działania on-line to szeroki przekrój realizacji, w pełni przez nas opracowywanych. Zaczynamy od kreacji, poprzez rozwiązania technologiczne, aż po efektywne budowanie wartości dodanej wokół serwisu www.telepizza.pl "- powiedział Marcin Maj client service director OS3 multimedia

Dołącz do dyskusji: Nowa kampania reklamowa TelePizzy

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl