Nowa kampania Toyoty
1 marca startuje kampania reklamowa promująca wizerunek marki Toyota
Działania reklamowe potrwają co najmniej miesiąc. Celem kampanii jest zainteresowanie klientów nową ofertą Toyoty, w efekcie zachęcenie do odwiedzenia salonów i sprawdzenie co kryje nowa oferta Toyoty.
Grupą docelową kampanii są osoby w wieku 30 - 59 lat, z dochodami średnimi i powyżej, zamieszkałe w miastach liczących 50 tys. i więcej mieszkańców. Wykorzystane media w kampanii reklamowej Toyoty to: TV, Prasa, Radio oraz Internet. W kampanii telewizyjnej zostaną wykorzystane: TVP1, TVP2, TVN, TV4, TVN7, TVN24, TVNturbo, National Geographic, Discovery, Canal Plus. W ramach kampanii radiowej spoty będą emitowane w: Radio Zet, RMF FM i Trójce. Działania w prasie będą miały miejsce w dziennikach ogólnopolskich oraz tygodnikach opinii.
Za przygotowanie kampanii odpowiada agencja Saatchi & Saatchi. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Zenithmedia.
Dołącz do dyskusji: Nowa kampania Toyoty