SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Nowa marka w Gruppa66 Ogilvy

Kompania Piwowarska wybrała Gruppę66 Ogilvy do obsługi marki Pilsner Urquell.

Zadaniem Agencji będzie obsługa brandu w zakresie ATL w tym stworzenie strategicznej platformy komunikacji w Polsce.

„Zdobycie marki z branży piwnej było w tym roku dla nas jednym ze strategicznych celów new biznesowych. Cieszymy się, że Kompania Piwowarska, lider branży piwowarskiej w Polsce, doceniła talent i zaangażowanie naszego zespołu oraz powierzyła nam obsługę jednej ze swoich międzynarodowych marek premium” – powiedział Tomasz Bałuk, CEO Gruppy66 Ogilvy.

Kompleksową strategię komunikacji marki przygotował Dariusz Kubuj, Strategic Director Ogilvy Brand Consulting oraz zespół Gruppy66 Ogilvy w składzie Maciej Lissowski, Group Account Director, Robin Weeks, Executive Creative Director/CEE Creative Director i Grzegorz Badzio, Deputy Creative Director.

Dariusz Kubuj podkreśla, że pozyskane tego brandu jest dużym wyzwaniem dla Agencji.

„Pilsner Urquell to marka wyjątkowa, skierowana do wyjątkowego grona osób – konsumentów o wyrafinowanym smaku, którzy swoje decyzje podejmują w oparciu o bogate doświadczenie. Niepowtarzalność i oryginalność stojące za Pilsner Urquell niosą za sobą potencjał, który jeszcze można rozwinąć.  Jesteśmy przekonani, że przygotowana przez nas strategia i kreacja pozwoli Pilsner Urquell  na zajęcie jeszcze lepszej pozycji w segmencie piw premium na polskim rynku” – mówi Kubuj.

Pilsner Urquell to pierwsze na świecie piwo jasne, które powstało w 1842 roku. Od ponad 160 lat nie poddaje się trendom i modom będąc wierne swej oryginalnej recepturze. Ma wyjątkowy, pełny, goryczkowy smak. To propozycja dla konsumentów o wyrobionym smaku.

Kampania rozpocznie się jeszcze w tym roku.

Dołącz do dyskusji: Nowa marka w Gruppa66 Ogilvy

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl