Nowa Miss z Polsatem
Czytelniczki MISS wybierają Miss Polski 2003
Miesięcznik Nowa MISS (Wydawnictwo ViMedia) podjął współpracę z telewizją Polsat przy obsłudze medialnej wyborów Miss Polski i Miss Polski Nastolatek 2003, które odbędą się 11 listopada. Magazyn, jako jedyny z sektora prasy modowo-urodowej, został patronem medialnym transmisji z gali finałowej wyborów.
Do najnowszego numeru miesięcznika Nowa MISS dołączony został katalog prezentujący sylwetki finalistek oraz zapraszający do wzięcia udziału w sms-owym głosowaniu na Miss publiczności, które odbędzie się podczas telewizyjnej transmisji. Głosowanie wyłoni również sześć najpiękniejszych finalistek, spośród których jury wybierze Miss Polski 2003.
Współpraca miesięcznika MISS z telewizją Polsat to kolejny etap działań pozycjonujących tytuł jako magazyn modowo-urodowy dla starszych nastolatek i młodych kobiet. Od września miesięcznik ukazuje się z podtytułem "Kobiecy Magazyn dla Dziewczyn", który najlepiej charakteryzuje jego linię. Nowa MISS prezentuje informacje o najnowszych trendach, sesje mody, nowe kosmetyki, porady. Według badań SMG/KRC grupę czytelniczą MISS stanowią dbające o atrakcyjny wygląd ambitne dziewczyny z dużych i średnich miast, zorientowane na sukces. Magazyn obecny jest na rynku od ponad 10 lat. Nakład miesięcznika wynosi 70 tyś. egzemplarzy.
Dołącz do dyskusji: Nowa Miss z Polsatem