Nowa oferta biura reklamy grupy TVN
Biuro Reklamy Grupy TVN na sezon jesień 2007 przygotowało nową ofertę sponsoringową.
Tegoroczna propozycja to prawie 15 multipakietów i 190 standardowych pakietów sponsoringowych, umożliwiających multimedialne wykorzystania kontentu kanałów TVN, TVN 7 TVN 24 TVN Style TVN Turbo TVN Meteo. Jesienna oferta sponsoringowa Biura Reklamy Grupy TVN została przygotowana w oparciu o treść programów nadawanych we wszystkich kanałach Grupy TVN - podano w komunikacie.
Podstawowe kategorie oferty sponsoringowej to: biznes, sport, meteorologia, dom, kultura, rozrywka, styl życia, reality, hobby, magazyny tematyczne (zdrowie, Internet, ogród, sport, uroda, motoryzacja, rodzina, kuchnia). Ofertę filmową podzielono według tradycyjnych kryteriów związanych z typem filmu: komedia, dokument - fabuła, kryminał, sensacja, science-fiction, film obyczajowy, telenowela.
- Największą wartością jaką daje sponsoring jest kontent. Chcemy zmienić sposób myślenia o zakupie ofert sponsoringowych. Dlatego proponujemy unikalne, przekrojowe produkty. Klient może wykorzystać w sponsoringu programy o podobnej tematyce, emitowane w różnych kanałach. Dodatkową wartością jest poszerzenie oferty o nowe media - mówi Tomasz Nabakowski, z-ca dyrektora Biura Reklamy Grupy TVN ds. sprzedaży specjalnej.
Oferty sponsorskie Biura Reklamy Grupy TVN dają możliwość wykorzystania kontentu programów na wielu płaszczyznach. Pakiety multimedialne to - oprócz standardowego sponsoringu i elementów interaktywnych - internet, DVD, wydawnictwa książkowe i prasowe, mobile marketing, itp. Najbardziej złożone multipakiety tej jesienni, to oferty dotyczące widowisk: "You Can Dance - Po prostu tańcz" i "Tańca z Gwiazdami", programu "Super Niania" i serialu "Twarzą w Twarz".
Pakiety sponsoringowe wzbogacono o możliwość komunikacji w Internecie. Przykładem takiego podejścia są pakiety sponsorskie TVN24, które oferują m.in. autopromocję z udziałem sponsora w portalu TVN24.pl .
Dołącz do dyskusji: Nowa oferta biura reklamy grupy TVN