SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Nowa oferta biura reklamy grupy TVN

Biuro Reklamy Grupy TVN na sezon jesień 2007 przygotowało nową ofertę sponsoringową.

Tegoroczna propozycja to prawie 15 multipakietów i 190 standardowych pakietów sponsoringowych, umożliwiających multimedialne wykorzystania kontentu kanałów TVN, TVN 7 TVN 24 TVN Style TVN Turbo TVN Meteo. Jesienna oferta sponsoringowa Biura Reklamy Grupy TVN została przygotowana w oparciu o treść programów nadawanych we wszystkich kanałach Grupy TVN - podano w komunikacie.

Podstawowe kategorie oferty sponsoringowej to: biznes, sport, meteorologia, dom, kultura, rozrywka, styl życia, reality, hobby, magazyny tematyczne (zdrowie, Internet, ogród, sport, uroda, motoryzacja, rodzina, kuchnia). Ofertę filmową podzielono według tradycyjnych kryteriów związanych z typem filmu: komedia, dokument - fabuła, kryminał, sensacja, science-fiction, film obyczajowy, telenowela.

- Największą wartością jaką daje sponsoring jest kontent. Chcemy zmienić sposób myślenia o zakupie ofert sponsoringowych. Dlatego proponujemy unikalne, przekrojowe produkty. Klient może wykorzystać w sponsoringu programy o podobnej tematyce, emitowane w różnych kanałach. Dodatkową wartością jest poszerzenie oferty o nowe media - mówi Tomasz Nabakowski, z-ca dyrektora Biura Reklamy Grupy TVN ds. sprzedaży specjalnej.

Oferty sponsorskie Biura Reklamy Grupy TVN dają możliwość wykorzystania kontentu programów na wielu płaszczyznach. Pakiety multimedialne to - oprócz standardowego sponsoringu i elementów interaktywnych - internet, DVD, wydawnictwa książkowe i prasowe, mobile marketing, itp. Najbardziej złożone multipakiety tej jesienni, to oferty dotyczące widowisk: "You Can Dance - Po prostu tańcz" i "Tańca z Gwiazdami", programu "Super Niania" i serialu "Twarzą w Twarz".

Pakiety sponsoringowe wzbogacono o możliwość komunikacji w Internecie. Przykładem takiego podejścia są pakiety sponsorskie TVN24, które oferują m.in. autopromocję z udziałem sponsora w portalu TVN24.pl .

Dołącz do dyskusji: Nowa oferta biura reklamy grupy TVN

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl