Nowa reklama piwa "Żywiec"
"Prawie jak" - pod takim hasłem ruszyła nowa kampania piwa Żywiec. Będzie ona realizowana w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych i na outdoorze.
Głównym komunikatem kampanii "Prawie jak" jest ukazanie oryginalności i niepowtarzalności marki piwa Żywiec, którą podkreśla, widoczny we wszystkich przekazach, znak ® - zastrzeżony wyłącznie dla wyrobów markowych. Obecna kampania stanowi kontynuację przyjętej strategii, która pozycjonuje Żywiec jako najlepsze polskie piwo.
W 2005 roku piwo Żywiec uzyskało tytuł Najlepszej Polskiej Marki Piwa. Żywiec to marka dumna z polskości. Kampania "Prawie jak" dodaje nową wartość do obrazu marki
-najwyższą i potwierdzoną jakość.
Spoty telewizyjne zrealizowane na potrzeby kampanii "Prawie jak" bazują na emocjach i poczuciu humoru telewidzów. Porównania gry komputerowej z lotem myśliwcem F-16, czy sztucznego niedźwiedzia z Zakopanego do grizzly pokazują różnicę pomiędzy jakością, a jej namiastką. Na zakończenie filmu reklamowego ukazuje się plansza, która zostanie wykorzystana w przekazie outdoorowym - szklanka piwa Żywiec ze znakiem ®.
W kampanii "Prawie jak" spoty telewizyjne będą wsparte outodoorem i działaniami BTL.
Działania telewizyjne zostaną przeprowadzone w: Programie Pierwszym i Drugim Telewizji Polskiej, telewizji TVN i Polsat. Kampania outdoorowa zostanie zrealizowana na nośnikach systemowych oraz siatkach wielkoformatowych.
Za stronę kreatywną kampanii odpowiada agencja reklamowa Just - twórca poprzednich kreacji marki Żywiec z realizowanej strategii komunikacji. Planowaniem i zakupem czasu antenowego w kanałach telewizyjnych zajął się dom mediowy Zenithmedia, a realizacją działań w mediach zewnętrznych firma MediaConcept.
Dołącz do dyskusji: Nowa reklama piwa "Żywiec"