SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Nowa siedziba, logo i kampania IMM

Od 24 kwietnia br. Instytut Monitorowania Mediów będzie działał w nowej siedzibie.

Zmienione zostanie również logo IMM. Nawiązuje ono do poprzedniej stylistyki, jednak wyraźnie eksponuje skrót IMM. Działania informacyjne wspierają internetowe bannery reklamowe, zaś cała kampania będzie przebiegała pod hasłem: „Zaufaj IMM”.

„IMM cały czas dynamicznie się rozwija, przybywa klientów i pracowników, a możliwości dotychczasowej siedziby już się wyczerpały. Dlatego przenosimy firmę w inne miejsce, zapewniające wszystkim odpowiednią przestrzeń i jeszcze lepsze warunki pracy” – powiedział Paweł Sanowski, dyrektor zarządzający IMM.

Zmianie siedziby firmy towarzyszy odświeżenie logo oraz dodanie nowego adresu strony internetowej. Nowe logo IMM nawiązuje do dotychczasowego projektu, jednak wyraźniej eksponuje skrót IMM. Wraz ze zmianą logo wprowadzony będzie nowy adres internetowy. Projekt logo Instytutu Monitorowania Mediów oraz internetowe bannery reklamowe przygotowała toruńska Agencja Reklamowa GRAF.

Dołącz do dyskusji: Nowa siedziba, logo i kampania IMM

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl