SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Nowa Skoda Octavia

W październiku rozpoczęła się ogólnopolska akcja BTL dla nowej Skody Octavia, przygotowana przez agencję through-the-line Peppermint

W ciągu dwóch miesięcy kilkadziesiąt tysięcy osób z całego kraju otrzyma zaproszenie na jazdę próbną oraz możliwość bliższego zapoznania się z Nową Skodą Octavia.

Agencja Peppermint stworzyła koncepcję oraz realizuje działania skierowane bezpośrednio do wyselekcjonowanej grupy potencjalnych nabywców nowej Skody Octavia. Codziennie od połowy października rozsyłanych jest 1000 pakietów mailingowych zawierających zaproszenie na jazdę próbną. Akcja zakrojona jest na szeroką skalę. Na potrzeby akcji uruchomiona została specjalna infolinia, której zadaniem jest umówienie wszystkich zainteresowanych osób na jazdy próbne. Wsparciem dla przesyłki są intensywne działania telemarketingowe oraz mobile marketingowe.

Koordynację przebiegu jazd próbnych, między osobami zainteresowanymi odbyciem jazdy próbnej a wszystkimi stacjami dealerskimi Skody w Polsce, umożliwia specjalnie stworzony serwer www.

Skoda Octavia jest "idealnym połączeniem tego, co podpowiada serce z tym, co mówi rozum" i takiemu pozycjonowaniu podporządkowana została kreatywna idea przesyłki. W pakiecie mailingowym znajduje się ekskluzywny katalog podkreślający obie sfery tematyczne.

Agencja through-the-line  Peppermint za poprzednią akcję prowadzoną na rzecz Skody została uhonorowana nagrodą Grand Prix w konkursie BOOMERANG. W opinii jurorów program jazd próbnych Skody Superb "Gwiazdy Świecą nocą" był najlepszą kampanią marketingu bezpośredniego zrealizowaną w ubiegłym roku.

Dołącz do dyskusji: Nowa Skoda Octavia

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl