Nowa strategia Microsoft
Microsoft zaprezentował nową strategię dla segmentu średnich przedsiębiorstw, opartą na haśle "Budujmy wspólnie biznes".
Zgodnie z założeniami, Microsoft Business Solutions będzie dostarczać wyspecjalizowane i zintegrowane z produktami z rodziny Office i Windows rozwiązania do zarządzania przedsiębiorstwem.
Nowa linia produktów wspierających zaprezentowaną strategię, Microsoft Dynamics, ma na celu połączenie idei automatyzacji procesów biznesowych i zwiększania wydajności pracowników. Microsoft zawsze wierzył, że to ludzie decydują o sukcesie firmy, dlatego jeszcze silniej niż dotychczas uwzględnia rolę ludzi w sercu projektowanej aplikacji, realizując powyższy cel i strategię.
Zgodnie z założeniami nowej strategii, Microsoft będzie dostarczać średnim przedsiębiorstwom wyspecjalizowane rozwiązania, dostosowane do wymogów stawianych przez zmieniające się warunki biznesowe. Ponadto, integracja narzędzi dostarczanych przez Microsoft Business Solutions z produktami z rodziny Microsoft Office i Microsoft Windows pozwoli na zwiększenie efektywności pracy i ułatwienie dostępu do zasobów systemów ERP z poziomu znanych i powszechnie używanych aplikacji biurowych.
Nowa strategia firmy umożliwi jednocześnie klientom łatwą i wygodną implementację rozwiązań biznesowych, opartą na dotychczasowych inwestycjach w technologie informatyczne. Wszystkie wymienione cechy rozwiązań z rodziny Microsoft Dynamics składają się zatem na obniżenie kosztów wdrożenia rozwiązań, efektywną współpracę pracowników, a także szybką adaptację procesów biznesowych do zmieniających się warunków rynkowych.
Bliska współpraca z ponad 640 tys. partnerów na całym świecie, zapewni Microsoft Business Solutions sprawny przepływ informacji z rynków lokalnych, w zakresie potrzeb i wymagań klientów z segmentu średnich przedsiębiorstw. Umożliwi to skuteczne dostosowywanie pojawiających się rozwiązań informatycznych do potrzeb klientów reprezentujących różne branże i regiony świata. Założenia w zakresie spersonalizowanego kontaktu z poszczególnymi klientami, pozwolą natomiast na udzielanie efektywnego wsparcia, zgodnego z oczekiwaniami i potrzebami przedstawicieli średnich przedsiębiorstw.
W ramach nowej strategii, Microsoft Business Solutions poinformował również o pracach nad nowym rozwiązaniem infrastrukturalnym, znanym pod kodową nazwą „Centro”. Produkt zbudowany jest na technologiach Windows Server „Longhorn” i łączy w sobie funkcje systemu pocztowego nowej generacji oraz zaawansowanych technologii z zakresu bezpieczeństwa i zarządzania. „Centro” został stworzony z myślą o specjalistach IT ze średnich przedsiębiorstw i ma na celu zintegrowanie funkcji licznych produktów w jednym, łatwym do wdrożenia i zarządzania, rozwiązaniu.
Dołącz do dyskusji: Nowa strategia Microsoft