SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Nowa szefowa marketingu "Polski Dziennika Bałtyckiego"

Agnieszka Król, dotychczasowa zastępczyni dyrektora ds. marketingu w "Polsce Dzienniku Bałtyckim" (Polskapresse), została pełniącą obowiązki dyrektor ds. marketingu w tym tytule.

Król zastąpiła na tym stanowisku Bogusława Kaczmarka, który został się z Polskapresse. Nowa szefowa marketingu z wydawnictwem związana jest od sześciu lat.

Średnia sprzedaż "Polski Dziennika Bałtyckiego" w zeszłym roku wyniosła 53 147 egz. (dane ZKDP).

Dołącz do dyskusji: Nowa szefowa marketingu "Polski Dziennika Bałtyckiego"

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl