Nowa telenowela TVN7 „Zakochani po uszy” w porze „Wiadomości”. „Inwestujemy w Siódemkę”
Na początku 2019 roku na antenę TVN7 trafi serial codzienny „Zakochani po uszy”, który będzie emitowany o godz. 19.30 - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - Chcieliśmy stworzyć serial korespondujący ze wszystkimi pokoleniami. Nasz ukłon w kierunku młodszego pokolenia to pojawienie się wątku mediów społecznościowych - tłumaczy Małgorzata Jopek, szefowa TVN7.
O tym, że TVN7 rozpoczął produkcję telenoweli, portal Wirtualnemedia.pl informował w zeszłym tygodniu. Będzie to pierwszy polski serial codzienny Siódemki i jednocześnie powrót stacji po 7 latach do lokalnych produkcji fabularnych.
Fabuła „Zakochanych po uszy” skupia się na wakacyjnej miłości Asi (Katarzyna Grabowska) i Piotra (Michał Meyer), która zostaje nieoczekiwanie przerwana. Oboje spotykają się przypadkiem po latach, ale mają już bagaż doświadczeń, który przeszkadza w rozkwitaniu młodzieńczej miłości: Asia przechodzi przez bolesne rozstanie, a Piotr spotyka się z Sylwią (Kamila Kamińska).
„Zakochani po uszy” to produkcja oparta na oryginalnym pomyśle. W główne role wcielą się Katarzyna Grabowska, Kamila Kamińska i Michał Meyer. Autorami scenariusza są Ilona Łesyk-Moczulska i Michał Zasowski, a odcinki reżyseruje Regina Zawadzka. Za produkcję odpowiada Krystyna Lasoń.
Pierwsze odcinki widzowie będą mogli obejrzeć już na początku przyszłego roku. Serial na bieżąco będzie dostępny na platformie Player.
TVN7 wzmacnia wieczorne pasmo, emisja przed „Barwami szczęścia”
Jak dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl, odcinki „Zakochanych” mają trwać 30 minut. Serial ma być emitowany od poniedziałku do czwartku o godz. 19.30. Oznacza to, że telenowela TVN7 trafi do pasma bezpośrednio przed popularną telenowelą TVP2 „Barwy szczęścia”. Premiery „Zakochanych” będą też konkurować z powtórkami „Barw”.
Wybierając taką porę emisji stacja dzięki lokalnej produkcji chce przede wszystkim wzmocnić wieczorne pasmo. - Codzienny serial obyczajowy naszym zdaniem jest idealnym produktem dla stacji o profilu serialowo-filmowym jaką jest TVN7. Buduje lojalność widza, który wraca do nas każdego dnia oraz bardzo dobrze uzupełnia ramówkę TVN7 - tłumaczy portalowi Wirtualnemedia.pl Małgorzata Jopek, dyrektor programowa TVN7.
Stacja zapowiada, że serial będzie mocno zintegrowany z mediami społecznościowymi. W odcinkach pojawią się nawiązania do życia bohaterów przedstawione przez social media. Tylko czy użytkownicy social mediów są dobrym targetem widzów dla telenoweli obyczajowej?
- Chcieliśmy stworzyć serial korespondujący ze wszystkimi pokoleniami. Sama tematyka serialu: miłość, przeznaczenie, rodzina, przyjaźń jest mocno uniwersalna, a nasz ukłon w kierunku młodszego pokolenia to pojawienie się wątku mediów społecznościowych, które znacząco wpływają na życie naszych bohaterów - wyjaśnia Małgorzata Jopek.
Więcej lokalnych produkcji w TVN7? „Jesteśmy gotowi”
Ostatnim polskim serialem wyprodukowanym dla TVN7 były „Reguły gry”, które stacja pokazała wiosną 2012 roku. Była to polska wersja amerykańskiego sitcomu „Rules of Engagement”. Siódemka cały czas emituje także powtórki „Brzyduli”, czyli telenoweli na podstawie kolumbijskiego formatu.
Szefowa TVN7 zapowiada jednak, że jeśli serial „Zakochani po uszy” przyciągnie widownię i spodoba się widzom to w 2019 roku stacja będzie realizować kolejne produkcje fabularne na antenę. - Jesteśmy już gotowi z nowymi pomysłami - zapewnia Jopek.
- Postanowiliśmy zainwestować w Siódemkę, chcemy produkować dla tego kanału własne produkcje. Pierwszą z nich będzie telenowela „Zakochani po uszy”, do której już trwają prace. Mamy pomysły na inne projekty dla tej anteny, ale na razie za wcześnie o nich mówić. Obecnie koncentrujemy się na wprowadzeniu „Zakochanych po uszy” - podkreśla w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl Edward Miszczak, dyrektor programowy TVN Discovery Polska.
Udział TVN7 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2017 roku wyniósł 3,29 proc.
Dołącz do dyskusji: Nowa telenowela TVN7 „Zakochani po uszy” w porze „Wiadomości”. „Inwestujemy w Siódemkę”