Nowa umowa firmy Mackar
Firma Mackar ponownie podpisała umowę na obsługę PR linii kosmetyków dziecięcych Skarb Matki z agencją IMR-advertising by PR.
Tym razem został powiększony budżet, zwiększono też protfolio produktów (15 kosmetyków i kilka kolejnych w przygotowaniu) a umowę zawarto na czas nieokreślony. Tegoroczna strategia kładzie duży nacisk na współpracę z pełną gamą dodatków zdrowotnych do prasy lokalnej, mocne wejście każdego nowego produktu w tytułach poradnikowych i zaznaczenie obecności kosmetyków na rynku w magazynach skierowanych do młodych dziewcząt i kobiet. W tym celu IMR zorganizuje cykliczne spotkania z dziennikarzami.
Pod koniec marca odbędzie się pierwsze z tej serii, zatytułowane "Mama idzie na spacer". Przewiduje się, że podczas spotkań będą prezentowane również firmy oferujące najlepsze artykuły niemowlęce i dziecięce.
Dołącz do dyskusji: Nowa umowa firmy Mackar