Nowa usługa GTS Energis
GTS Energis oferuje usługę zarządzanej telefonii IP opartej na rozwiązaniach Cisco Systems.
GTS Energis jako pierwszy operator alternatywny rozpoczyna świadczenie usług zarządzanej telefonii IP opartej na rozwiązaniu Cisco Call Manager Express (CCME). Skierowana do małych i średnich przedsiębiorstw usługa obejmuje również dostarczenie wszystkich niezbędnych elementów infrastruktury teleinformatycznej oraz wsparcie techniczne.
„Telefonia IP jest usługą w pełni zarządzaną przez GTS Energis, dzięki czemu klienci mogą skupić się na istocie swojego biznesu, zlecając zadania administracyjne operatorowi,” – powiedział Marcin Kotlarski, Dyrektor Działu Marketingu, GTS Energis. „To zupełnie nowe podejście do biznesu, gdyż usługa głosowa przestaje być rozwiązaniem sprowadzonym do dostarczania sygnału do słuchawki telefonicznej – staje się rozwiązaniem polegającym na dostarczeniu infrastruktury i medium transmisyjnego, w pełni zarządzanych i kontrolowanych przez wiarygodnego partnera w biznesie, który weźmie na siebie ciężar sprawnej administracji infrastrukturą klienta. Dzięki takiemu modelowi podnosi się efektywność biznesu naszych klientów. Wdrożenie tej infrastruktury nie wymaga ponoszenia przez klienta żadnych nakładów inwestycyjnych, a koszty eksploatacji są łatwe do oszacowania i przewidzenia w długim okresie czasu”
Usługa IP Telefonia umożliwia zdalną rekonfigurację profili usługowych i ustawień użytkowników na żądanie. Rozwiązanie to zapewnia wydajne działanie poprzez jedną spójną technicznie i zintegrowaną funkcjonalnie platformę głosu i danych, zaspokajając potrzeby komunikacyjne przedsiębiorstwa, nawet firm wielooddziałowych posiadających do 240 użytkowników w lokalizacji. Do obsługi połączeń IP Telefonia wykorzystuje system firmy Cisco – Cisco Call Manager Express (CCME), który zwiększa dostępność i łatwość komunikacyjną użytkowników oraz oferuje bogate funkcjonalności m.in. wirtualizację i mobilność użytkownika, inteligentne scenariusze połączeń, wykorzystanie różnorodnych kanałów komunikacyjnych (głos, wideo, komunikator, poczta głosowa).
„Operatorzy telekomunikacyjni kładą coraz większy nacisk na zaawansowane usługi zarówno dla korporacji, jak małych i średnich przedsiębiorstw, których potrzeby teleinformatyczne rosną w błyskawicznym tempie. Takie usługi, jak zarządzana telefonia IP, wirtualne sieci prywatne, bezpieczny styk z Internetem czy zarządzanie sieciami lokalnymi klientów są coraz popularniejsze zarówno w USA, jak i Europie Zachodniej. Natomiast w Polsce GTS Energis jest pierwszym operatorem, który oferuje zarządzaną telefonię IP wchodząc w segment rynku dotychczas obsługiwany przez małe firmy telekomunikacyjne i informatyczne” - powiedział Konrad Napieralski, dyrektor ds. współpracy z operatorami alternatywnymi, Cisco Polska.
GTS Energis oferuje prosty system rozliczania opłat, w którym miesięczny koszt usługi zależy od realizowanej funkcjonalności oraz liczby stanowisk pracy. Rozwiązanie cechuje wysoka przewidywalność wydatków, nawet w sytuacji niespodziewanej rozbudowy systemu - koszt nowego pracownika sprowadzony może być jedynie do kosztu dzierżawy kolejnego aparatu telefonicznego. W ramach oferty IP Telefonii przygotowano kilkanaście standardowych, skonfigurowanych zestawów produktowych, które różnią się pod względem wymiarowania oraz dodatkowego wyposażenia. Jednocześnie GTS Energis zadbał o możliwość opracowywania rozwiązań pod potrzeby konkretnych klientów, poza ofertą standardową – podano w komunikacie.
Dołącz do dyskusji: Nowa usługa GTS Energis