Radio 357 rusza z publicystyką. "Stawiamy na różnorodność tematyczną"
Radio 357 ruszyło z audycjami publicystycznymi, które będą emitowane od poniedziałku do czwartku o 15.00. Poprowadzą je Katarzyna Pruchnicka, Michał Gąsiorowski i Marcin Klimkowski, Agnieszka Obszańska oraz Patrycjusz Wyżga. - Stawiamy na różnorodność tematyczną, to będzie jeden z naszych znaków rozpoznawczych. To naturalne, że audycje odzwierciedlają indywidualny styl każdego z autorów - mówi nam Paweł Sołtys, prezes spółki 357.
Od startu nadawania Radio 357 z tygodnia na tydzień uzupełnia ramówkę, docelowo wersja radia 2.0 zakłada nadawanie 24 godziny na dobę. W harmonogramie stacji taki cel ustalono na IV kwartał 2021 roku.
Audycje publicystyczne w Radiu 357 o godz. 15
We wtorek w ramówce pojawiły się audycje publicystyczne - pierwsza to emitowana o 15.00 „Do dechy” - Michała Gąsiorowskiego i Marcina Klimkowskiego. Będzie to program motoryzacyjny na temat trendów, aktualności ze świata moto, testy pojazdów.
W środy po 15.00 słuchaczy przywita Agnieszka Obszańska z „Obszary Obszany” - audycją kulturalną w której prowadząca będzie przyglądać się „kulturze bez ograniczeń”, znajdą się także rekomendacje co zobaczyć, gdzie pójść i czego posłuchać.
W czwartki za mikrofonem o 15.00 zasiądzie Patrycjusz Wyżga z audycją „Pat sumuje” o tematyce ekonomicznej, który podsumuje najważniejsze wydarzenia ekonomiczne danego tygodnia wspólnie z ekspertami i komentatorami pod kątem mikrogospodarczym.
W poniedziałki (również od 15.00 do 16.00) Katarzyna Pruchnicka zaproponuje dyskusję publicystyczną pod hasłem „Dobre wychowanie”. Będzie to przewodnik dla dorosłych po świecie dziecka, o tym jak zadbać o przyszłość dziecka, ale i o relacje z najmłodszymi. Ma to być audycja o świadomym rodzicielstwie.
- Stawiamy na różnorodność tematyczną, to będzie jeden z naszych znaków rozpoznawczych. To naturalne, że audycje odzwierciedlają indywidualny styl każdego z autorów. To cenna wartość. Zawsze będzie można więc liczyć na pewien element pozytywnego zaskoczenia, a z drugiej autorzy będą mieli możliwość opowiedzenia o ważnych sprawach w zgodzie z własną wrażliwością. Każdy proponuje swój własny pomysł na audycję w ramach idei, które stoją u podstaw naszego radia, a więc poszukiwania dróg dialogu i porozumienia, ciekawości świata i wzajemnej inspiracji - mówi nam Paweł Sołtys z Radia 357.
W przygotowaniu serwisy informacyjne i podcasty
W lutym br. ma wystartować także nowa, docelowa strona internetowa Radia 357, na której znajdą się podcasty z wyemitowanymi audycjami. Obecnie platforma oferuje słuchanie radia za pośrednictwem playera, przeglądanie ramówki i czytanie aktualności, po zmianach patroni mają mieć dostęp do prywatnego konta, gdzie będą mogli samodzielnie układać swoje ramówki, przeglądać zwartość audycji, kontaktować się z prowadzącym oraz odsłuchiwać podcasty.
- Kolejny krok to serwisy informacyjne i sportowe, które są już w przygotowaniu. Po nich uruchomimy wieczorne pasmo publicystyczne. Nasza strona internetowa i aplikacja to jeden "organizm". Mocno nad nimi pracujemy, udoskonalamy. Z nowości - pracujemy nad możliwością odsłuchiwania podcastów, czyli audycji, które już były emitowane. Dokładne daty realizacji podajemy, gdy są już "stuprocentowe". Ale nie zwalniamy tempa i pilnujemy złożonych deklaracji - podkreśla Paweł Sołtys w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl.
Dodatkowo w programach mają pojawić się serwisy informacyjne i sportowe, a w marcu na antenie mają pojawić się także sprawy międzynarodowe, którymi będzie zarządzał Ernest Zozuń.
We wtorek Radio 357 miało ponad 563 tys. zł deklarowanego, miesięcznego wsparcia. Łącznie od czasu uruchomienia zbiórki na działalność, zebrało od patronów niemal 1,57 mln zł. Kolejnym „progiem” zbiórki jest kwota 615 tys. zł, która ma pozwolić na uruchomienie radia w szerszym zakresie, ale także m.in. sklepu z gadżetami z logiem radia.
Dołącz do dyskusji: Radio 357 rusza z publicystyką. "Stawiamy na różnorodność tematyczną"
Panowie umówieni są na cykl tygodniowy