Nowe logo agencji DDB
Agencje reklamowe grupy DDB na całym świecie mają od dziś nowelogo. Nowy, wspólny dla wszystkich agencji DDB logotyp podkreślićma globalny charakter sieci oferującej najwyższy poziomkreatywności.
Kolorystyka logotypu nawiązuje do dotychczas stosowanej przezlokalne oddziały DDB. Białe tło symbolizuje nowoczesność, a czerńoznacza nieskończenie wiele możliwości. Kolor żółty wprowadzanatomiast w klasyczne połączenie optymizm, dodaje ciepła izabawnych akcentów. Całość oddaje charakter marki DDB - kolorynadają tempo i dynamikę myślom oraz kreatywnym rozwiązaniomprzygotowanym przez agencję.
- Prosty, czytelny, wyrazisty i łatwo zapamiętywalny znak markiwyraża hasło warszawskiego oddziału DDB: "Kreatywność jest kołemzamachowym biznesu" - czytamy w komunikacie prasowym.
Dołącz do dyskusji: Nowe logo agencji DDB