Nowe logo Radia ZET
Od 6 września Radio ZET zmieniło identyfikację wizualną marki. Nowe logo stacji opracowała agencja Mamastudio.
Stacja zachowała swoje dotychczasowe barwy: czerwony – symbolizujący rozrywkę oraz niebieski – informacje. Jak chwali się nadawca „nowe logo zostało unowocześnione, ale zachowało w sobie dynamizm i energię z poprzedniego znaku graficznego”. Wprowadzono ponad to pole ochronne – typografia jak i kod kolorystyczny uległy lekkiej modyfikacji.
Do logotypu dołączono również nowy slogan – „Czujesz i wiesz”. Zmiany to element nowej strategii Radia ZET, która będzie kierować swój program dojrzałych słuchaczy między 28 a 49 rokiem życia (więcej na ten temat).
Przypomnijmy, że w poniedziałek ruszyła jesienna ramówka Radia ZET. Na antenie pojawią się nowe programy i znane głosy (więcej na ten temat)
A co Państwo sądzą o nowym logotypie stacji?
Dołącz do dyskusji: Nowe logo Radia ZET