Nowe napoje owocowe Fortuny
12 maja wystartowała w stacjach ogólnopolskich oraz kanałach tematycznych kampania nowych napojów owocowych Fortuna Owoce Egzotyczne (Agros Nova).
Kampania promuje linię Fortuny - Owoce Egzotyczne w czterech wariantach smakowych: guanabana, kumkwat, persymona, salak, które Agros Nova jako pierwsza na rynku wprowadziła do sprzedaży w kwietniu tego roku. Kampania skierowana jest do osób w wieku 25-35 lat, otwartych na innowacje i poszukujących egzotycznych smaków.
30-sekundowy dynamiczny spot pokazuje wysportowanego, pełnego pozytywnej energii nastolatka, który przemierzając miasto w drodze po zakupy, stara się zapamiętać listę produktów. Są na niej tajemnicze: guanabana, kumkwat, persymona, salak. Bohater powtarzając nazwy owoców przenosi się do egzotycznej dżungli, gdzie odkrywa owoce Fortuny, z których czerpie niezwykłą energię. Przewodnim motywem muzycznym reklamy jest utwór grupy SNAP „The power”, znany z dotychczasowej komunikacji Fortuny.
Spot emitowany będzie przez ogólnopolskie stacje telewizyjne (TVP1, TVP2, TVN, TV4) oraz kanały tematyczne (Viva, MTV, Discovery). Na zlecenie Agros Nova przygotowała go agencja reklamowa DDB. Za planowanie i zakup mediów odpowiadał dom mediowy MediaCom.
Dyrektor Artystyczny: Dariusz Szubiak, Jacek Pawlak
Producent: OTO
Przedstawiciele Agros Nova: Andrzej Łęgosz, Marcin Dzionek
Przedstawiciele Client Service: Marta Macke
Dołącz do dyskusji: Nowe napoje owocowe Fortuny