Nowe oblicze Cartoon Network
Zmienia się dotychczasowy wizerunek stacji telewizyjnej Cartoon Network.
Nowy wizerunek Cartoon Network, którego częścią jest nowe logo, zostanie zaprezentowany 21 kwietnia.
Helen Lucy, dyrektor kanału i szef marketingu, wyjaśnia: Po raz pierwszy wprowadzimy alternatywne logo kanału, przedstawiające dwie czarno-białe kostki z literami „C” i „N”. Przypomina ono rozpoznawane przez widzów na całym świecie kratkowane logo, a zarazem odświeża wizerunek kanału, ponieważ jest bardziej nowoczesne, uniwersalne i stylowe, dzięki czemu można będzie kreatywnie prezentować je zarówno w programie, jak i poza anteną.
Cartoon Network, kanał dostarczający animowanej rozrywki przez całą dobę, 7 dni w tygodniu, dostępny jest w 22 wersjach językowych w 160 krajach i dociera do 180 mln domów na całym świecie. Cartoon Network dystrybuowany jest przez Turner Broadcasting System, Inc., będący częścią Time Warner Company.
Dołącz do dyskusji: Nowe oblicze Cartoon Network