Nowe osoby w dziale reklamy 'Top Gear'
Do działu reklamy powstającego magazynu motoryzacyjnego "Top Gear"(Hachette Philipacchi Burda Polska) dołączyli: Agnieszka Gronowska,która objęła stanowisko senior account executive i MikołajZygmuntowicz, który będzie pracował jako junior account executive.
Gronowska zatrudniona była wcześniej m.in. w G+J Polska wdziale reklamy miesięcznika "Focus" oraz w wydawnictwie JMGMagazine Publishing Company w dziale reklamy miesięcznika "CKM".Ukończyła filologię polską na UMCS w Lublinie.
Zygmuntowicz ostatnio pracował w firmie Positive Design nastanowisku project manager.
Ukończył Wyższą Szkołę Turystyki i Rekreacji im. Orłowicza wWarszawie.
Działem reklamy miesięcznika "Top Gear" kieruje JanuszJędrzejczak.
Dołącz do dyskusji: Nowe osoby w dziale reklamy 'Top Gear'