Nowe otwarcie marki Pudliszki na branżę foodservice
Marka produktów żywnościowych Pudliszki (Heinz Polska) startuje z nową komunikacją skierowaną do szefów kuchni i właścicieli punktów gastronomicznych.
Punktem wyjścia do stworzenia nowej komunikacji było badanie opinii przeprowadzone wśród 500 szefów kuchni. Wyniki badania przeprowadzonego dla marki Pudliszki potwierdziły jakość oferowanego koncentratu pomidorowego - poleca go aż 88 proc. szefów kuchni.
Wprowadzenie nowego key visuala to początek działań zaplanowanych przez Pudliszki. Marka, bazując na wynikach przeprowadzonych badań, zaplanowała aktywacje dla branży gastronomicznej.
Nowa komunikacja została stworzona z agencją Kerris Group, która odpowiadała za wypracowanie strategii, stworzenie key visuali oraz zaproponowanie działań wspierających (badanie rynku foodservice i opracowanie raportu na jego bazie, akcje wspierające restauratorów).
Dołącz do dyskusji: Nowe otwarcie marki Pudliszki na branżę foodservice