Nowe produkty reklamowe w Axel Springer Polska
Biuro reklamy prasy codziennej Axel Springer Polska wprowadza odmarca nowe produkty reklamowe. Nowością będzie pakiet PressPowerLocal i oferta GRPower skierowana do męskiej grupy docelowej, atakże sprzedaż pakietowa wydań magazynowych dzienników Springera.
Wprowadzany od marca pakiet PressPower Local to ofertaobejmująca wszystkie wydania lokalne Faktu, Dziennika i PrzegląduSportowego. W ramach pakietu wydawca oferuje reklamę tego samegodnia, w tym samym formacie we wszystkich trzech tytułach. Ofertagwarantuje minimalny poziom współczytelnictwa i najwyższy zasięgdzięki emisji reklamy w ten sam dzień.
Axel Springer Polska rozwija również zasięgowy model sprzedażyreklam. Nowym produktem jest oferta GRPower skierowana do męskiejgrupy odbiorczej w wieku 16-49 lat. Oferta obejmuje cztery pakietypunktów ratingowych - 40, 60, 80 i 100 GRP. Ponadto biuro reklamyrozszerzyło opcje modelu GRPower skierowanego ogółu populacji wgrupie wiekowej 16-49, wprowadzając pakiet powiększony do 100 GRP.Wydawca sprzedaje go w cenie 3.700 złotych za każdy punktratingowy.
Nowością jest także sprzedaż pakietowa wydań magazynowych Faktu,Dziennika i Przeglądu Sportowego. Reklamodawcy mają do wyboru trzyrodzaje pakietów: pakiet dodatków telewizyjnych (Fakt TV i DziennikTV), pakiet magazynów Faktu (Fakt TV i Gwiazdy) oraz pakietmagazynowy, który obejmuje dodatek Gwiazdy, Kulturę i MagazynSportowy.
Sprzedaż nowych produktów prowadzi biuro reklamy prasycodziennej Axel Springer Polska. Nowa oferta dostępna jest od 2marca.
Dołącz do dyskusji: Nowe produkty reklamowe w Axel Springer Polska