Nowe twarze w Focus Media Group
Do zespołu agencji reklamowej Focus Media Group dołączyły kolejne nowe osoby - Katarzyna Szczypa i Tomasz Dziemidowicz.
Stanowisko dyrektora kreatywnego objęła Katarzyna Szczypa. Katarzyna Szczypa na rynku reklamy pracuje od 1997 roku. Zdobywała doświadczenie w dużych agencjach sieciowych, zarówno tych słynących z wysokiego poziomu kreacji, jak i tych, które pozycjonują się jako specjaliści od marketingu: Saatchi&Saatchi, Leo Burnett, Euro RSCG.
W reklamie ma za sobą zarówno karierę copywritera, jak i art directora. W obu przypadkach jest to kariera uhonorowana wieloma znaczącymi nagrodami: polskimi, jak i międzynarodowymi, premiującymi kreatywność oraz tymi, które nagradzają efektywność. Prace autorstwa Katarzyny Szczypy były wyróżniane na takich festiwalach jak CANNES LIONS(Cannes), CLIO (Nowy Jork), EPIKA (Londyn), GOLDEN DRUM(Portoroż), KREATURA(Warszawa), EFFIE(Warszawa) oraz publikowane w międzynarodowych prestiżowych pismach branżowych, takich jak ARCHIVE, czy SHOTS.
Nowym art directorem został Tomasz Dziemidowicz. Tomasz jest absolwentem Wyższej Szkoły Humanistycznej, gdzie ukończył Wydziały Projektowania Reklamy Wizualnej a następnie Marketingu i Reklamy. Aktualnie jest studentem Państwowej Wyższej Szkoły Filmowej, Telewizyjnej i Teatralnej w Łodzi. W branży reklamowej jest od 6-ciu lat. Pracował w agencji interaktywnej NGI / isens jako senior art director. Tam tworzył identyfikacje wizualne, kampanie na potrzeby nowych oraz tradycyjnych mediów, filmy produktowe, prezentacje multimedialne. Główni klienci, których obsługiwał to BGŻ, Fortis, Grupa Żywiec, Impaq, KBC, Shell.
Poza realizacjami na polski rynek tworzył także na potrzeby marketerów z USA, Niemiec, Wlk Brytanii, Szwajcarii, Węgier, Czech i Turcji. Juror konkursu kreatura w 2003 roku w kategorii "Cyber". W czasie wolnym, jeśli nie pracuje, to gra w scrabble, jeździ na rowerze, produkuje filmowe etiudy studenckie i dyskutuje o szwedzkich autach.
Dołącz do dyskusji: Nowe twarze w Focus Media Group