Nowe witryny w sieci Ad.net
Dwa "męskie" tytuły wzmocniły portfolio sieci reklamowej Ad.net
W sieci reklamoej ad.net dostępne są od sierpnia dwa nowe serwisy Menshealth (serwis polskiej edycji popularnego magazynu) oraz Auto Motor i Sport, który przedstawia wszechstronne testy samochodowe, aktualne informacje o rynku motoryzacyjnym w Polsce i na świecie.
Obydwa serwisy wzmocnią pakiet "TOP Panowie" Adnetu, którego miesięczny zasięg przekroczył tym samym 400 000 użytkowników miesięcznie (wg Gemius Audience 05.2004).
"Menshealth to propozycja dla klientów zainteresowanych obecnością na serwisach poświęconych męskiemu stylowi życia. Emisja reklam w tym miejscu traktowana jest nie tylko jako promocja konkretnego produktu, chodzi również o prestiż, promocję marki. Odczuwamy coraz silniejsze zainteresowanie reklamodawców tego typu witrynami, nie ma zaś ich zbyt wiele w polskim Internecie. Tym bardziej cieszy nas rozpoczęcie współpracy z Menshealth.
Auto Motor Sport to dobrze dopasowany serwis skierowany do miłośników samochodów. Wraz z coraz większymi inwestycjami firm motoryzacyjnych w reklamę on-line potrzeba nam coraz nowego miejsca na kampanie realizowane dla naszych klientów" - mówi Adam Kwaśniewski, Dyrektor Handlowy sieci reklamowej Ad.net.
Dołącz do dyskusji: Nowe witryny w sieci Ad.net