Nowi klienci Sensors
Agencja public relations Sensors rozpoczęła współpracę z Reader`s Digest, Nestlé Polska, Faurecia, Ministerstwem Infrastruktury oraz Habitat for Humanity
Wydawnictwo Reader's Digest powierzyło agencji Sensors PR kompleksową obsługę public relations w zakresie komunikacji korporacyjnej, w tym w szczególności projekty związane z obchodami 10-lecia działalności firmy na polskim rynku.
Dla koncernu Faurecia, jednego ze światowych liderów w dziedzinie wyposażenia samochodów, Sensors prowadzi działania związane z komunikacją rekrutacyjną. A dla firmy Nestlé Polska Sensors realizuje projekt wizerunkowy dla marki After Eight.
Działania public relations dla Ministerstwa Infrastruktury dotyczyć będą kampanii społecznej na rzecz zapinania pasów bezpieczeństwa, która jest prowadzona w Polsce przez Euro RSCG Warsaw we współpracy z agencjami ROM oraz LAPAM.
Sensors nieodpłatnie wesprze także Habitat for Humanity - organizację non-profit, która działa w 100 krajach, a jej misją jest pomoc niezamożnym rodzinom w budowie własnego mieszkania. Sensors przygotuje strategię komunikacji kampanii społecznej "Dach nad głową" dotyczącej problemu ukrytej bezdomności w Polsce.
Dołącz do dyskusji: Nowi klienci Sensors