Nowi ludzie i nowi klienci w Just
Nowe osoby pojawiły się strukturze agencji reklamowej Just.
Cztery nowe osoby weszły w skład zespołów kreatywnych wPoznaniu. Agnieszka Kosińska, wcześniej w Cerotec Studio w Sevillijako grafik pracowała dla takich marek jak IKEA Mosaic Art design,Coophuelva, Semper, Villanueva. Basia Metelska do tej poryprowadziła strategie kreatywne w różnych częściach świata od Tokyo,Melbourne po Wrocław, pracując dla tekich marek jak Magis, Corian,Smeg, Moulinex, Crumpler, CAO International, Almi Decor oraz FLO. Do działu kreatywnego w Poznaniu dołączyli również: BartekRóżalski, który wcześniej pracował dla takich marek jak Skoda,Orlen, ICG oraz Darek Ozdoba (mi.in. Lech, Tyskie, Citroen, Deep,Goplana, Puratos, Inea).
Do kreatywnej struktury oddziału warszawskiego dołączyły trzynowe osoby. Art director - Małgorzata Gontarczuk jest absolwentkąASP w Warszawie. Pracowała wcześniej m.in. w Lowe GGK, dla takichklientów jak Unilever, Nestle, Johnson & Johnson, Converse,Kompania piwowarska/LECH, Polkomtel, Denon, Vattenfall. Ula Ginalska - copywriter, absolwentka SGH. Wcześniej związana m.in. zSMG KRC, Y&R (Danone, DAF, Pudliszki), a następnie jakomenedżer ds. marketingu Lampertz, menedżer ds. rozwoju biznesuIT'S. Łukasz Tkacz - również copywriter, wcześniej we agencjiEffectica pracował m.in. dla HP, telefonii Dialog, Roben, MerloniTermoSanitari, Europejskiego Funduszu Leasingowego czy KompaniiSpirytusowej "Wratislavia". Beata Prątnicka, kulturoznawca,teatrolog, dr nauk humanistycznych - w warszawskim oddziale objęłastanowisko account managera wcześniej m.in. w EURO RSCG zajmowałasię takimi markami jak Rockwool czy HENKEL.
Tej jesieni Just powiększył również portfolio klientów. Oddziałwarszawski rozpoczyna współpracę z Kolastyna oraz po półrocznejprzerwie ponownie dla PKP Intercity. Natomiast w Poznaniu do gronaklientów Just Health Club dołączyły firmy Wyeth orazMerck.
Dołącz do dyskusji: Nowi ludzie i nowi klienci w Just