SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Nowy cennik magazynu "Kaleidoscope" na 2009 rok

Dostępny bezpłatnie dla pasażerów PLL LOT miesięcznik "Kaleidoscope" wprowadza nowy cennik formatów reklamowych na 2009 rok. Firmy, które podpiszą umowy jeszcze w tym roku będą mogły skorzystać z oferty promocyjnej bazującej na cenniku 2008.

Zmiana cennika magazynu "Kaleidoscope" jest odpowiedzią na potrzeby klientów i nowe trendy w ofertach reklamowych obowiązujących w Polsce i na świecie. W 2009 roku wydawca magazynu - agencja KAVA KAVA zaoferuje reklamodawcom nowe, niestandardowe formy, m.in.: pakiet modułów przypisanych do konkretnego artykułu, umieszczonych w świetle tekstu, belki sponsorskie na grzbiecie magazynu oraz narożniki w działach Agenda i Raport. Dodatkowo, klienci będą mogli korzystać z dotychczas oferowanych form reklamy.

W kwietniu 2008 roku miesięcznik "Kaleidoscope" przeszedł gruntowną przemianę zawartości merytorycznej, layoutu i oprawy. Jak wynika z badań przeprowadzonych wśród pasażerów PLL LOT nowa forma i treść magazynu została wysoko oceniona przez 86 proc. ankietowanych.

Dołącz do dyskusji: Nowy cennik magazynu "Kaleidoscope" na 2009 rok

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl