Nowy Citroen na polskim rynku
Agencja Euro RSCG Warsaw przygotowała kampanię reklamową wprowadzającą na rynek nowego Citroena C1, która ruszyła w czerwcu.
Kampania prowadzona jest w TV (TVP, TVN, TVN7, TV4), prasie ogólnopolskiej i lokalnej (GW, Rzeczpospolita, Fakt, Super Express, Polityka, Newsweek, Wprost, Forum, Auto Świat, Auto Motor i Sport, Podróże, Auto Moto, Gala, Viva) radiu (Radio Zet, RMF FM, PR 3) oraz internecie i eksponuje ofertę w której Klienci otrzymują teraz tak wiele na tak atrakcyjnych warunkach zakupu.
Reklama telewizyjna skupiła się na podkreśleniu charakteru Nowego Citroëna C1. Trochę zadziornego, rozrywkowego, z poczuciem humoru, modnego, nowoczesnego oraz trendy.
Prasa i internet eksponowały piękną linię modelu oraz tańczącą żabkę, która była symbolem przesłania, iż nie ma rzeczy niemożliwych. Żabka - jest motywem, który pojawia się we wszystkich częściach kampanii.
Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Initiative.
Dołącz do dyskusji: Nowy Citroen na polskim rynku