Nowy design kosmetyków STR8
Po pięciu latach obecności marki STR8 na polskim rynku, firma SARANTIS zaprezentowała nowe oblicze tej linii
W nowoczesnym wnętrzu ze szkła i ze stali 28 stycznia w nowym budynku PLL Lot w Warszawie odbyła się premiera nowego wizerunku STR8, kosmetyków adresowanych do młodych i aktywnych mężczyzn. Marka o ugruntowanej już pozycji rynkowej rozszerza w tym roku linię z czterech do sześciu wariantów zapachowych, wprowadza nowe produkty (antyperspiracyjne dezodranty w spray'u) oraz rozszerza warianty pojemności istniejących produktów (wody toaletowe 50ml). Jednocześnie unowocześnione zostaje opakowanie, które nawiązuje bezpośrednio do bliskiej mężczyźnie stylistyki motoryzacji.
Wprowadzeniu nowego STR8 towarzyszyć będzie szerokie wsparcie w zakresie działań BTL oraz ATL (kampania oparta będzie na nowym spocie telewizyjnym).
Kosmetyki STR8 w nowej wersji opakowań są w sprzedaży od 1 lutego tego roku.
Dołącz do dyskusji: Nowy design kosmetyków STR8