Nowy dyrektor generalny Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych
Grzegorz Fajerski został dyrektorem generalnym Polskiej IzbyArtykułów Promocyjnych. Swoją pracę rozpoczyna od przygotowaniawystąpienia Izby na targach Gift Expo i wydania pierwszego kataloguIzby.
Do PIAP-u przeszedł z firmy Sport Marketing House gdzie pełniłfunkcje prezesa zarządu.
Najważniejszym zadaniem jest stworzenie pakietu korzyściwymiernych i niewymiernych dla obecnych, jak i przyszłych CzłonkówPIAP. Silna organizacja to także silni Członkowie. Zamierzam skupićsię na budowaniu pozytywnego wizerunku artykułów promocyjnych orazcałej branży. Nie zamierzam jednak ograniczyć się tylko dodziałalności w naszej społeczności. Chciałbym aby nasza branża byłazauważalną częścią całego rynku reklamy - mówi GrzegorzFajerski.
Grzegorz Fajerski jest absolwentem Wyższej Szkoły Kupieckiej wŁodzi. Ma 44 lata.
Dołącz do dyskusji: Nowy dyrektor generalny Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych