Nowy dyrektor strategiczny agencji Peppermint
Monika Klama, do tej pory Brand Manager marki Tyskie, od stycznia rozpoczęła pracę w agencji marketing services Peppermint.
Klama objęła stanowisko Dyrektora Strategicznego agencji. Maciej Mitoraj – Partner Zarządzający agencji, który do tej pory sprawował nadzór nad działem strategii skupi się na rozwoju nowego biznesu i nowo powstałego warszawskiego oddziału agencji - podano w komunikacie.
„Z Moniką współpracuję od lat i cieszę się, że zdecydowała się podjąć to wyzwanie i poprowadzić dział strategii. Rosnące zapotrzebowanie na wykorzystywanie coraz to nowych narzędzi BTL-owych jako coraz ważniejszej formy komunikacji marek, wymaga od nas szerokich kompetencji marketingowych. Istotne zatem jest, aby wzmacniać nasze usługi w tym zakresie. Jestem przekonany, że Monika jest osobą, która jest w stanie nam to zapewnić.”- powiedział Maciej Mitoraj, Managing Partner agencji Peppermint.
Monika Klama jest absolwentką handlu i marketingu na Akademii Ekonomicznej w Poznaniu, gdzie ukończyła studia doktoranckie i przez kilka lat była wykładowcą na uczelni. W tym okresie Monika współpracowała z firmami z różnych sektorów jako niezależny konsultant w zakresie marketingu i badań rynku oraz jako szkoleniowiec. Przez ostatnie 3 lata była związana z Kompanią Piwowarską – od 2005 roku jako Brand Manager marki Tyskie. W tym czasie była odpowiedzialna za działania związane z pozycjonowaniem marki i systemem Brand Identity oraz za realizację kampanii ATL i BTL dla tej marki, które były wielokrotnie nagradzane m.in. w konkursie Effie czy Boomerang.
W agencji Peppermint jako Dyrektor Strategiczny Monika Klama będzie zarządzała kilkuosobowym działem strategii agencji i będzie odpowiedzialna za strategiczną stronę projektów marketing services przygotowywanych dla nowych klientów agencji.
Dołącz do dyskusji: Nowy dyrektor strategiczny agencji Peppermint