Nowy klienci Hypermedia
Hypermedia pozyskuje kolejne silne marki i zatrudnia nowe osoby
Nowymi klientami Agencji HYPERmedia zostali: dziennik "Życie" i międzynarodowa firma doradcza Deloitte. Spółka również podpisała umowę z Komisją Europejską w Brukseli na kontynuację obsługi portalu. Firma jest także w finale trzech przetargów na wykonanie portali internetowych.
W związku ze wzrostem liczby klientów i coraz większym zakresem usług świadczonych przez agencję, HYPERmedia reorganizuje dział marketingu i obsługi klienta.
"Wychodząc naprzeciw potrzebom naszych klientów wydzieliliśmy z działu marketingu cztery zespoły kompetencyjne specjalizujące się w: obsłudze bieżącej i prowadzeniu projektów, budowaniu strategii marketingowych, zakupie i strategicznym planowaniu mediów oraz new business. Dzięki specjalizacji i dedykowaniu do nich osób o najwyższych kompetencjach będziemy w stanie podnieść jakość prac w każdym z tych obszarów. " - mówi Krzysztof Andrzejczak.
Agencja pozyskała dwóch nowych pracowników do działu marketingu. Do zespołu dołączyli Magdalena Stakum oraz Tomasz Sucheta.
Magdalena Stakum przeszła do agencji z Leo Burrnet Polska, gdzie jako account executive pracowała dla marki Fiat. Zakres jej obowiązków obejmował bieżącą obsługę projektów BTL i ATL, a także sprawowanie opieki nad komunikacją działu corporate mobility.
W agencji HYPERmedia Magdalena Stakum objęła stanowisko account managera i będzie odpowiedzialna za prowadzenie marek: Philip Morris Polska, Tymbark oraz Tequila Digital.
Tomasz Sucheta jest absolwentem UAM w Poznaniu. Posiada bardzo bogate doświadczenie w tworzeniu strategii komunikacji wielokanałowej oraz CRM. W Polsce pracował m.in. dla: Kompanii Piwowarskiej, Bayer AG, Grudfos, BZ WBK oraz Delecty. W Agencji HYPERmedia Tomasz Sucheta obok Jerzego Michalskiego będzie pełnił rolę głównego stratega firmy.
Dołącz do dyskusji: Nowy klienci Hypermedia