Nowy klient Neurona: Easy-Forex
Dealing-room walutowy Easy-Forex powierzył prowadzenie działań public relations agencji Neuron
Celem działań będzie poprawienie rozpoznawalności Easy-Forex na rynku polskim, kształtowanie pożądanego wizerunku firmy oraz zacieśnienie współpracy z mediami. Neuron przeprowadzi także audyt strony internetowej www.easy-forex.pl oraz zajmie się jej pozycjonowaniem.
Easy-Forex jest międzynarodową firmą założoną przez specjalistów z branży finansowej w celu ułatwienia inwestorom dostępu do rynku Forex. Easy-Forex umożliwia dokonywanie transakcji na rynku walutowym przez Internet, 24 godziny na dobę. Siedziba firmy mieści się w Izraelu, oddziały Easy-Forexu znajdują się w Polsce, Australii i Nowej Zelandii.
W Polsce Easy-Forex działa od stycznia 2003 roku. Firma specjalizuje się w obsłudze małych i średnich instytucji finansowych, doświadczonych inwestorów oraz klientów indywidualnych. Portal internetowy www.easy-forex.pl umożliwia dokonywanie transakcji kupna i sprzedaży na rynkach pieniężnych 11 różnych walut.
Neuron Agencja Public Relations powstała w 2001 roku. Do klientów agencji oprócz Easy-Forexu należą między innymi firmy z branży IT (D-link, Trend Micro, Western Digital) i kosmetycznej (Orion Pharma). Neuron współpracuje także na zasadzie projektowej z Intel Poland, Telefonią Dialog S.A. oraz z firmami z branży nieruchomości.
Dołącz do dyskusji: Nowy klient Neurona: Easy-Forex