SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Nowy lider pism motoryzacyjnych, w dół 'Auto Świat' i ''Top Gear'

W kwietniu 2009 roku większość tytułów z segmentu pism motoryzacyjnych (tygodniki i miesięczniki) zanotowało spadek sprzedaży w porównaniu z analogicznym miesiącem 2008 roku. Liderem segmentu był "Motor".

Zmiana lidera w segmencie pism motoryzacyjnych. Na pozycje numer jeden awansował tygodnik* "Motor" (Wydawnictwo Bauer), którego sprzedaż ogółem wyniosła w kwietniu 2009 r. 116 222 egz., co w stosunku do analogicznego okresu w 2008 roku oznacza wzrost o 17 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Na drugie miejsce spadł tygodnik "Auto Świat" (Axel Springer Polska) ze sprzedażą na poziomie 99 172 egz. (rok temu 121 293 egz.).

Trzecia pozycja przypadła miesięcznikowi "Top Gear" (Burda Media Polska), który na polskim rynku zadebiutował rok temu. Jego sprzedaż w kwietniu 2009 r. wyniosła 82 243 egz. (w kwietniu 2008 r. - 114 069 egz.).

kwiecień


2009

2008

ZKDP

Sprzedaż ogółem

Motor* 116 222 99 847
Auto Świat* 99 172 121 293
Top Gear 82 243 114 069
Auto Świat Poradnik 38 931 32 008
Świat Motocykli 33 198 34 294
Auto - Moto Magazyn Zmotoryzowanych 29 671 43 511
Auto, Motor i Sport 28 073 45 850
Automobilista 10 575 9 394
Magazyn Rajdowy WRC 7 205 7 963
V12 b.d. 6065
Classic Auto b.d. 8002



2009


kwiecień

marzec

ZKDP

Sprzedaż ogółem

Motor* 116 222 103 392
Auto Świat* 99 172 108 191
Top Gear 82 243 86 669
Auto Świat Poradnik 38 931 44 747
Świat Motocykli 33 198 30 937
Auto - Moto Magazyn Zmotoryzowanych 29 671 39 205
Auto, Motor i Sport 28 073 30 102
Automobilista 10 575 10 499
Magazyn Rajdowy WRC 7 205 7 430
V12 b.d. 8 278
Classic Auto b.d. 7 287





* "Auto Świat" i "Motor" to tygodniki, natomiast pozostałe tytuły wymienione w zestawieniu są miesięcznikami.

Dołącz do dyskusji: Nowy lider pism motoryzacyjnych, w dół 'Auto Świat' i ''Top Gear'

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl