Nowy magazyn shoppingowy Agory
Na rynku zadebiutowało nowe pismo shoppingowe Agory zatytułowane"Galeria". Magazyn przeznaczony jest dla osób, które urządzająmieszkanie lub przewidują jego remont i odświeżenie wystroju.
Pismo wydawane będzie nietypowo, bo kolejne numery pojawiać siębędą co trzy tygodnie. Agata Szybieniecka z biura prasowego Agorytłumaczy nam, że taka częstotliwość ukazywania się magazynunajbardziej odzwierciedla aktualną ofertę rynku wyposażenia wnętrz,którą prezentuje "Galeria".
W pierwszym numerze przedstawione są m.in. meble, sprzęt AGD,zlewy i baterie, lampy, ceramika ścienna oraz wiele innychartykułów niezbędnych do wyposażenia kuchni. W następnych wydaniach"Galerii" zaprezentowana zostanie oferta wyposażenia pokojudziennego, łazienki i sypialni. Oprócz szczegółowej ofertyrynkowej, w każdym numerze pisma znajdą się też artykuły opisującekonkretne produkty, ich przeznaczenie i funkcjonowanie oraz poradyułatwiające wybór.
Pierwszy numer "Galerii" ukazał się w sprzedaży 22 kwietnia wcenie 4,90 zł. Jego objętość wynosi 132 strony, a nakład - 100 tys.egz. Redaktorem naczelnym pisma jest Iwona Kmita, która łączy tęfunkcję ze stanowiskiem naczelnej "Czterech Kątów".
Kampania promująca debiut pisma i nowe wydanie magazynu "CzteryKąty" obejmuje: stacje telewizyjne (m.in. TVP, Polsat, TVN, TVN 24,TVN Style), prasę (czasopisma Agory, "Gazetę Wyborczą" i jejdodatki) oraz internet (Gazeta.pl). Spoty reklamowe przygotowałoStudio Badi Badi, a media zaplanował dom mediowy Starlink.
"Galeria" to czwarty magazyn shoppingowy Agory. Poza nimnakładem wydawnictwa ukazują się także miesięcznik shoppingowy dlakobiet - "Avanti", dla mężczyzn - "Smart" oraz pismolifestylowo-shoppingowe dla panów "Logo".
Dołącz do dyskusji: Nowy magazyn shoppingowy Agory