Nowy prezes na czele władz Stowarzyszenia ProMarka
18 maja 2006r. Walne Zebranie Członków Polskiego Stowarzyszenia Wytwórców Produktów Markowych ProMarka wybrało nowego prezesa, sześciu członków do zarządu i dwóch do komisji rewizyjnej.
Ponadto członkowie ocenili działalność ProMarki w roku 2005/2006 i zatwierdzili priorytety ProMarki na rok 2006/2007.
Nowym prezesem została Małgorzata Faraś z firmy Kraft Foods Polska, która zastąpi Jacka Dzierwę z firmy Procter & Gamble kończącego drugą kadencję. Jacek Dzierwa po dwóch dwuletnich kadencjach uznał za dobry standard i dobrą praktykę aby na stanowisku prezesa dokonać rotacji, która korzystnie wpłynie na dalszy rozwój organizacji i podjął decyzję, aby nie kandydować na kolejną trzecią kadencję Prezesa Zarządu ProMarki. „Czteroletni okres pełnienia funkcji Prezesa był dla mnie wielkim zaszczytem oraz źródłem zawodowej i osobistej satysfakcji. Jednocześnie w dalszym ciągu jestem gotów służyć Stowarzyszeniu swoją wiedzą i doświadczeniem, zatem uznaję za naturalne aby kandydować do składu Komisji Rewizyjnej” – podkreśla Jacek Dzierwa. Walne Zebranie wybrało Jacka Dzierwę do nowego składu Komisji Rewizyjnej.
Do zarządu ponadto Walne Zebranie członków wybrało na kolejną kadencję Michała Dworaka z Inco-Veritas; Izabelę Sadowską z Unilevera i Agnieszkę Wąsak z Nestle. Nowymi członkami zarządu zostali: Łukasz Blikle z A.Blikle; Joanna Ciszewska z Cadbury-Wedel; Cezary Kołodziejczyk z Laboratorium Kosmetycznego Dr Irena Eris. Ponadto w składzie zarządu do końca kadencji pozostają: Małgorzta Skonieczna z Pepsi; Piotr Kowalski z Seni – Grupa TZMO; Jarosław Kutelski z Masterfoods oraz Magdalena Potocka z LU Polska.
Natomiast do Komisji Rewizyjnej wybrano: Jacka Dzierwę z Procter & Gamble oraz Roberta Kamińskiego z Kamis-Przyprawy, którzy dołączyli do Jolanty Samosiuk z Ferrero Polska.
Nowa prezes przyjęła funkcję prezesa Stowarzyszenia ProMarka, jako ważne wyzwanie, do którego podejdzie z należytą starannością. Jak sama podkreśla – „Wierzę, że moje doświadczenie i wieloletnie zaangażowanie w prace grup roboczych w ProMarce pozwoli na należyte wypełnienie powierzonej funkcji. Wypracowywanie wspólnych dla tak szerokiej gamy członków stanowisk oraz ich obiektywie prezentowanie jest bardzo trudnym wyzwaniem. Jednak jestem przekonana, że moje zaangażowanie i wspólna praca z przedstawicielami firm i z zarządem pozwolą na zapewnienie dalszego rozwoju organizacji oraz realizację głównych celów ProMarki”.
Walne Zebranie Członków pozytywnie oceniło projekty zrealizowane przez ProMarkę w minionym roku, a w szczególności zaangażowanie ProMarki w tworzenie systemu samoregulacji w reklamie. „Ten projekt jest bardzo ważny dla wszystkich reklamodawców w Polsce. Wypracowanie Kodeksu i sposobu działania systemu wymagał od naszych przedstawicieli dużego zaangażowania i zdyscyplinowania podczas prac grupy inicjatywnej. Prace prowadzone były z udziałem trzech najistotniejszych stron: przedstawicielami mediów, agencji reklamowych i reklamodawców reprezentowanych przez ProMarkę. Pokładamy duże nadzieje w nowej organizacji i będziemy dążyć do tego aby Związek Stowarzyszeń Rada Reklamy, skutecznie i sprawnie realizował wytyczone cele” – podkreśla prezes ProMarki, Małgorzata Faraś. Głównymi priorytetami ProMarki, postawionymi przez członków na rok 2006/2007 będą: ochrona marki, ochrona i wspieranie etycznej samoregulacji reklamy w Polsce, budowanie wartości marki oraz promowanie pozycji Stowarzyszenia ProMarka. Te priorytety wynikają z kontynuacji obranej dwa lata temu strategii zaangażowania stowarzyszenia w sprawy również pośrednio związane z promowaniem i budową pozycji marki w Polsce. Nowe priorytety rozszerzają zatem zakres zainteresowań tematycznych stowarzyszenia.
Władze ProMarki po Walnym Zebraniu Członków z 18.05.2006r.
Zarząd:
Komisja Rewizyjna:
Małgorzta Faraś (Kraft Foods Polska) Prezes
Jacek Dzierwa (Procter & Gamble)
Małgorzata Skonieczna (Pepsi)
Robert Kamiński (Kamis-Przyprawy)
Łukasz Blikle (A.Blikle)
Joanna Ciszewska (Cadbury Wedel)
Jolanta Samosiuk (Ferrero Polska)
Michał Dworak (Inco - Veritas)
Cezary Kołodziejczyk (Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris)
Piotr Kowalski (Seni – Grupa TZMO SA)
Jarosław Kutelski (Masterfoods)
Magdalena Potocka (LU Polska)
Izabela Sadowska (Unilever)
Agnieszka Wąsak (Nestle)
Biuro:
Aleksander Krzyżowski - Dyrektor Generalny
Piotr Maj - Project Manager
Dorota Szczerbicka - Public Relations Manager
Dołącz do dyskusji: Nowy prezes na czele władz Stowarzyszenia ProMarka