SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Nowy produkt Scholla wspiera kampania

Koncern SSL Healthcare Polska wprowadza na polski rynek nowy produkt z serii Odour Control marki Scholl

Koncern SSL Healthcare Polska Sp. z o.o. wprowadza na polski rynek nowy produkt z serii Odour Control marki Scholl. Od lutego na sklepowych półkach można znaleźć dezodorant antyperspiracyjny do stóp Deo Control. Kosmetyk ma działanie przeciwbakteryjne i przeciwgrzybiczne i utrzymuje suche i świeże stopy przez 24 godziny. Marka Scholl ma wyłączność na używanie tej technologii.

W kwietniu ruszy kampania reklamowa marki Scholl opracowana przez McCann Erickson.

Dołącz do dyskusji: Nowy produkt Scholla wspiera kampania

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl