Nowy projekt agencji Pleon
Pleon na zlecenie firmy Colgate-Palmolive przygotował i realizuje działania media relations dla nowej pasty Colgate Max Świeża Limonka.
W ich ramach przygotował wspólnie z instytutem SMG/KRC badanie dotyczące skojarzeń Polaków ze świeżością.
Wyniki pokazały, że większość Polaków kojarzy świeżość z czystością i zapachem. Rezultaty badania wykorzystane zostały w komunikacji do mediów. Działaniami media relations objęte zostały wybrane tytuły prasy zdrowotnej, kobiecej oraz stomatologicznej.
Colgate Max Fresh Świeża Limonka to nowy wariant past Colgate Max Fresh. Pasty te jako jedyne na rynku zawierają orzeźwiające kryształki, które rozpuszczają się podczas mycia zębów. Dodatkowo dostępne są w unikalnej formie - pasty w płynie, stanowiącej połączenie pasty do zębów z płukanką do higieny jamy ustnej.
Pleon jest europejską firmą doradczą w zakresie komunikowania przedsiębiorstw, organizacji społecznych oraz instytucji publicznych. Głównym udziałowcem Pleon jest BBDO Europe, jedna z wiodących na świecie grup reklamowych i medialnych.
Dołącz do dyskusji: Nowy projekt agencji Pleon