Nowy projekt Avayo
Agencja reklamowa Avayo kończy prace kreacyjne związane z wprowadzeniem na rynek nowej marki - Excellence Line.
W ramach umowy agencja odpowiada za kompleksową obsługę reklamową.
Zadaniem Avayo było zbudowanie od podstaw wizerunku marki Excellence Line – projekt logotypu, opracowanie hasła oraz nadanie kolorów, które identyfikują markę. W przygotowaniu jest także serwis internetowy.
Początkowo (maj 2007) pod marką Excellence Line wprowadzone zostaną popularne na rynku MP3 Playery i grupa odtwarzaczy multimedialnych tzw. PMP oraz pamięci PenDrive. Wszystkie opakowania produktów również zaprojektowała agencja Avayo.
Marka Excellence skierowana będzie do ludzi, którzy w produktach komputerowych oprócz użyteczności cenią niebanalny design. Produkty z serii Excellence Line to półka dla średniozamożnych klientów, którzy w danej cenie mogą liczyć na dobrą jakość.
Dołącz do dyskusji: Nowy projekt Avayo