Nowy serial z Joanną Brodzik hitem Jedynki
Serial "Dom nad rozlewiskiem", emitowany przez TVP1 w niedzielnewieczory, ogląda średnio 4,5 mln widzów. Po trzech odcinkachJedynka jest liderem rynku wyprzedzając m.in. "Taniec z gwiazdami".
Największym zainteresowaniem cieszył się jak dotąd pierwszyodcinek, który przyciągnął 5,08 mln widzów - kolejne zanotowałyodpowiednio 4,11 i 4,31 mln osób. Średni udział w rynku wyniósł26,2 proc. udziału w rynku w grupie 4+ oraz 23,95 proc. wkomercyjnej grupie docelowej. Przed rokiem TVP1 miała mniej widzówi mniejszy udział w rynku.
'Dom nad rozlewiskiem' wygrywa jak dotąd z konkurencją - wynikaz danych AGB Nielsen Media Research dlaWirtualnemedia.pl. Drugą pozycję w tym paśmie maTVN nadający "Taniec z gwiazdami" (4,1 mln widzów). Trzecie miejsceprzypada Dwójce z 2,33 mln widzów i 13,56 proc. udziału w rynku("Laskowik i Malicki niedziela wieczór").
Serial oglądają głównie kobiety, osoby powyżej35 roku życia, a także mieszkańcy małych i największych miast.Ponad 15 proc. widzów legitymuje się wyższym wykształceniem.
"Dom nad rozlewiskiem" to opowieść o Małgosi,kobiecie, która traci pracę w agencji reklamowej. Gdy próbyznalezienia nowej nie przynoszą rezultatów, bohaterka decyduje sięna radykalny krok. Opuszcza stolicę i odwiedza mieszkającą naMazurach matkę, z którą od lat nie miała kontaktu. W nowymśrodowisku odzyskuje spokój i zaczyna nowe życie.
Dołącz do dyskusji: Nowy serial z Joanną Brodzik hitem Jedynki