SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Nowy serwis internetowy Kensington

Kensington uruchomił nową wersję serwisu internetowego

Przebudowa serwisu podyktowana była stale rozwijającą się ofertą produktową marki i jej rosnącą rolą na rynku integratorów akcesoriów komputerowych. Udoskonalony serwis www.kensington.pl stworzony został w nowej technologii, co pozwoliło poprawić jego wygląd i nawigację oraz znacząco skrócić drogę do informacji o produktach.

Stale rozwijająca się oferta Kensingtona (5 głównych grup produktowych), coraz silniejsza pozycja na rynku oraz konieczność ujednolicenia wszystkich serwisów europejskich, wymogły konieczność rozwinięcia serwisu internetowego www.kensington.pl i usprawnienia jego działania. Znalazło to odzwierciedlenie w zmianie technologii budowy strony oraz skoncentrowaniu się na precyzyjnym przedstawieniu oferty. Jednocześnie dodane zostały sekcje poświęcone pomocy technicznej i informacje o miejscach, gdzie można poszukiwać produktów. Wprowadzono również możliwość subskrypcji biuletynu Kensington. Informacje produktowe z serwisu można dodatkowo pobrać w postaci dokumentów PDF.

Nowa, opracowana w Anglii wersja www.kensington.pl posiada także udoskonalony wygląd i nawigację. Przyjazna dla oka grafika sprawia, że serwis jest przejrzysty i łatwy  w obsłudze. Wykorzystanie nowoczesnych technologii zapewnia szybkie i wygodne poruszanie się po serwisie.

Na www.kensington.pl można znaleźć informacje dotyczące oferowanych produktów, przydatne linki np. do tabel kompatybilności i kalkulatorów, a także możliwość zarejestrowania produktu, zaprenumerowania newslettera, pomoc techniczną. W przyszłości mają również być dostępne sekcje z konkursami oraz katalogami.

Dzięki wprowadzonym zmianom serwis stał się niezastąpionym źródłem wiedzy o produktach Kensington dla klientów, partnerów  i mediów.

Dołącz do dyskusji: Nowy serwis internetowy Kensington

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl