Nowy szef polskiego oddziału firmy Epson
Tomasz Jaroszewicz został nowym szefem polskiego oddziału firmy Epson obejmując funkcję national sales and marketing manager. Będzie odpowiedzialny za dalszy rozwój firmy, realizację strategii sprzedaży oraz koordynację działań wszystkich grup produktowych.
Tomasz Jaroszewicz od października 2003 roku jest związany z firmą Epson, gdzie odpowiadał za rozwój kanału sprzedaży projektorów multimedialnych. Wcześniej pracował w firmie Pro Futuro Consulting na stanowisku dyrektora handlowego.
Kolejną zmianą w strukturze firmy jest awans Aleksandra Całko na stanowisko szefa sprzedaży produktów konsumenckich. Będzie on odpowiedzialny za realizację strategii sprzedaży, a także tworzenie i koordynację projektów specjalnych dla wszystkich produktów konsumenckich.
Nowe stanowisko objął także Olaf Krynicki, który został szefem marketingu polskiego oddziału Epsona. Do jego obowiązków będzie należało planowanie i organizacja działań reklamowych i marketingowych związanych ze wsparciem produktów, partnerów oraz klientów w Polsce i Europie Wschodniej.
Do zespołu dołączyli także Adam Lasota, który objął stanowisko menadżera sprzedaży rozwiązań biznesowych oraz Maciej Kowalski odpowiedzialny sprzedaży materiałów eksploatacyjnych.
Dołącz do dyskusji: Nowy szef polskiego oddziału firmy Epson