Nowy tytuł na polskim rynku
Portfolio Wydawnictwa ViMedia poszerzyło się o nowy tytuł - Magazyn Eden.
Pismo adresowane jest do dojrzałych czytelników, świadomych konieczności inwestowania w siebie i otwartych na poszukiwania uroków życia - czytamy w informacji prasowej.
- Pojawienie się 'Edenu' wpisuje się w narastającą modę na zdrowe, aktywne życie, w coraz większą popularność terapii i zabiegów leczniczych czerpiących z natury - mówi Wieńczysław Zaczek, prezes ViMedia. - Takie słowa jak "SPA", czy "wellness" robią dzisiaj oszałamiającą karierę. Oferta rynkowa przyprawia o zawrót głowy. Potrzebny jest więc przewodnik, który zainspiruje, ale i ułatwi nam poruszanie się w tej sferze.
Redaktor Naczelną pisma jest Danuta Zdanowicz, która do tej pory piastował stanowiska kierownicze m.in. w Super Media, G+J, była też współtwórcą i Redaktor Naczelną "Podróży".
- 'Eden' to miejsce w którym dojrzali czytelnicy, którzy osiągnęli już stabilną pozycję zawodową, odnajdą inspirację do ulepszania swego świata, smakowania życia w różnych jego aspektach, dbania o zdrowie własne i swojej rodziny - mówi Danuta Zdanowicz. - Znajdą się w nim prezentacje ofert SPA, informacje o nowych preparatach i zabiegach, dobre miejsca wypoczynku w Polsce i na świecie, pomysły na wyposażenie domu oraz pozazawodową aktywność, słowem - sposoby na dobre życie.
Magazyn ma być wydawany na eleganckim papierze, w formacie A4. Ukazywać się będzie jako miesięcznik, w początkowym nakładzie 10 tysięcy egzemplarzy. Dystrybucja przewidziana jest w dużych miastach, w salonach prasowych (Empik, RUCH, Inmedio, Kolporter) oraz w prenumeracie i w formie zamkniętej (m.in. do czytelników Magazynu Lekarzy Konsyliarz, wybranych członków organizacji biznesowych, ośrodków i salonów kosmetycznych, odnowy, SPA).
Cena pisma - 7 zł.
Dołącz do dyskusji: Nowy tytuł na polskim rynku