Nowy wizerunek województwa mazowieckiego
Kampania wizerunkowa województwa mazowieckiego ruszy w drugiejpołowie roku. Będzie ona skierowana głównie do mieszkańcówWarszawy. Nowe hasło regionu to "Mazowsze - serce Polski".
Firma WYG International na zlecenie Urzędu MarszałkowskiegoWojewództwa Mazowieckiego opracowała Strategię PromocjiWojewództwa. Ma ona sprawić, by działania z zakresu marketingumiejsca były spójne i długofalowe. - Zakres kampanii będzieuzależniony w dużej mierze od czynników ekonomicznych - podkreślamarszałek Adam Struzik. - Celowo przeprowadzenie kampaniiprzesunęliśmy na drugą połowę roku - dodaje.
Są to pierwsze, zakrojone na tak dużą skalę działania z zakresupromocji regionu prowadzone przez województwo mazowieckie. Częśćpieniędzy na przeprowadzenie kampanii ma pochodzić z UE.
Województwo postanowiło także odświeżyć dotychczasowe logo. Odteraz towarzyszyć mu będzie hasło nawiązujące do najsilniejszegoatutu regionu, czyli centralnego położenia: "Mazowsze - sercePolski". Zarówno hasło, jak i logo funkcjonować będą w dwóchwersjach językowych (angielskiej i polskiej).
Wstępne projekty billboardów, które zobaczą warszawiacy imieszkańcy Mazowsza w drugim półroczu 2009 roku, zostały opracowaneprzez agencję reklamy Opus B.
W ramach kampanii powstaną także dwie nowe strony internetowepoświęcone turystyce i kulturze na Mazowszu. Internauci dowiedząsię z nich nie tylko, gdzie wyjechać na weekend, ale również jakieatrakcje kulturalne czekają na nich w najbliższym czasie.
- Głęboko wierzę, że do końca tego roku uda nam się wykreowaćdobrze rozpoznawalną markę Mazowsza - podsumowuje Jerzy Lach,dyrektor Departamentu Kultury, Promocji i Turystyki UrzęduMarszałkowskiego.
Dołącz do dyskusji: Nowy wizerunek województwa mazowieckiego