„Dziel się miłością na święta” w bożonarodzeniowej kampanii Nutelli (wideo)
Rozpoczęła się kampania reklamowa kremu orzechowo-czekoladowego Nutella (produkowanego przez Ferrero Polska) związane z Bożym Narodzeniem. Akcja jest realizowana pod hasłem „Dziel się miłością na święta”.
Bohaterką bożonarodzeniowego spotu Nutelli jest dziewczynka, którą wzór na etykiecie produktu inspiruje, żeby wspólnie z babcią zrobić ba drutach swetry i rękawice dla bliskich. Ponadto pieką razem babeczki, które dekorują kremem Nutella.
Tłem muzycznym spotu jest hit „I've got my mind set on you”.
Działania reklamowe Nutelli obejmują m.in. telewizję, internet oraz kina.
Według danych Kantar Media od stycznia do sierpnia br. cennikowe wydatki reklamowe Ferrero Polska w mediach pozainternetowych wyniosły 401,76 mln zł, o 68,1 proc. więcej niż rok wcześniej.
Dołącz do dyskusji: „Dziel się miłością na święta” w bożonarodzeniowej kampanii Nutelli (wideo)