o2 wprowadza wizerunkowe pakiety reklamowe
Grupa o2 wprowadza pakiety reklamowe obejmujące tylko duże nośniki. Oferta o charakterze wizerunkowym jest skierowana do różnych grup reklamodawców.
W ramach wizerunkowej oferty reklamowej Grupy o2 można wykupywać kampanie oparte na nośnikach triplebillboard, expand triplebillboard i wideboard. Reklamodawcy otrzymują gwarancję, że po ich przekazie przez pięć kolejnych odsłon nie będą emitowane inne duże nośniki reklamowe.
Oferta zawiera pakiety skierowane do określonych grup docelowych: kobiet, mężczyzn, odbiorców biznesowych oraz wszystkich użytkowników. Pakiet kobiecy obejmuje serwisy Pudelek, Lansik, Egoiści, Kaprysy, Kafeteria, Snobka, Kowbojki, Samosia i LuxLux, pakiet męski - Autokarta, Najauto, Sportfan, i Makbet, pakiet biznesowy - Hotmoney, Sfora.biz, Sfora, Pardon, Prawo SOS i Notowany, natomiast pakiet ogólny - o2, Pudelek, Wrzuta, Kafeteria i Poczta.o2. Kampanie realizowane w ramach tej oferty są rozliczane w modelu zasięgowym (za liczbę odsłon) - zarówno bez campingu, jak i w opcji 3xUU.
Dołącz do dyskusji: o2 wprowadza wizerunkowe pakiety reklamowe