„Bo warto” - OBI reklamuje wiosenny katalog z rabatami (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa sieci sklepów OBI promująca jej wiosenny katalog, zawierający m.in. kupony rabatowe. Akcję przygotowały firmy marketingowe 180heartbeats + Jung von Matt, Papaya Films i Zenith.
Spot z kampanii pokazuje, jak znajomi podczas spotkania przy grillu w ogrodzie podziwiają postawiony tam drewniany domek dla dzieci. Ich ojciec przypomina sobie zabawne perypetie podczas budowy. Spot kończy się hasłem „OBI - bo warto”.
Reklama informuje, że w sklepach OBI pojawił się nowy katalog z opisem produktów do ogrodu oraz z kuponami rabatowymi. Obecnie dostępny jest kupon dający 20 proc. zniżki na ziemię, narzędzia ręczne, siewniki i walce (ta oferta będzie obowiązywała do 22 marca lub wyczerpania zapasów).
Kampania reklamowa jest realizowana w telewizji (TVP, TVN i Polsat).
Sieć OBI od roku jest promowana reklamami pokazującymi zabawne scenki przy remontach w domu i ogrodzie.
Kreacją i strategią nowej kampanii OBI zajęła się agencja 180heartbeats + Jung von Matt, spot wyreżyserował John Grammatico, a wyprodukował dom produkcyjny Papaya Films. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Zenith.
Dołącz do dyskusji: „Bo warto” - OBI reklamuje wiosenny katalog z rabatami (wideo)