Objętość i energia od wewnątrz
Kampania Publicis dla nowego szamponu Garnier Fructis Objętość & Energia.
To udowodnione! 75% więcej objętości" - zachwala właściwości najnowszego szamponu Garnier Fructis Objętość & Energia spot przygotowany przez agencję Publicis. Reklama jest elementem kampanii wprowadzającej nowy produkt na rynek. Można ją oglądać od dziś w wybranych stacjach telewizyjnych. Od lipca będzie widoczna także w prasie. Grupę docelową stanowią kobiety i mężczyźni, którzy przywiązują wagę do utrzymania dobrego wyglądu włosów.
Przygotowana przez Publicis kreacja podkreśla w zabawny sposób energię i objętość nadaną włosom przez nowy szampon. Motywem przewodnim są rozciągane i zakładane przez głowę, przez bohaterów reklamy, kolorowe, obcisłe golfy. Pomimo tłamszącego nacisku swetrów na włosy bohaterowie zachowują swoje fryzury w nienagannym stanie. Samo zakładanie golfów jest przez nich traktowane jak zabawa ze sprężystymi, pełnymi energii włosami, które wracają do nadanego im wcześniej kształtu. Zabawie towarzyszy komentarz: "Włosom oklapniętym i słabym brakuje energii. Brakuje im Garnier Fructis - z aktywnym koncentratem z owoców".
Spot telewizyjny można zobaczyć m.in. w stacjach: TVP, TVN, Polsacie i kanałach Discovery.
W lipcu w prasie kobiecej pojawią się reklamy prasowe wspierające kampanię telewizyjną. Będą przedstawiały modelkę przeciskającą głowę przez obcisły golf.
Dołącz do dyskusji: Objętość i energia od wewnątrz