„Ocean możliwości” w nowej kampanii Dialogu (wideo)
Pod hasłem „Ocean możliwości” rozpoczęła się kampania reklamowa oferty Dialogu dla klientów indywidualnych. Akcję przygotowały firmy ACztery, MindChili, MPG i Media Contacts.
Kampania oferty Dialogu dla klientów indywidualnych podkreśla, że w jej ramach dostępne są elastyczne pakiety usług multimedialnych w korzystnych cenach, świadczone w oparciu o technologię światłowodową. Kreacja kampanii – prowadzonej pod hasłem „Ocean możliwości” – pokazuje barwny świat podwodny, który odkrywa przyjazna rybka. W spocie telewizyjnym wykorzystany został utwór zespołu Sexbomba „Halo, to ja”.
– Już 21 marca br. startuje mobilny punkt sprzedaży Dialogu, czyli specjalny pojazd dostosowany do obsługi klientów – wyjaśnia Anna Jaśkowska, starszy konsultant ds. komunikacji marketingowej Telefonii Dialog. – W tak niestandardowy sposób chcemy przybliżyć naszą nową ofertę i stworzyć najdogodniejsze warunki zakupu usług. Auto w kreacji oceanicznej przez 34 dni będzie do dyspozycji naszych klientów w wybranych lokalizacjach kraju – dodaje.
Akcja w mediach obejmuje telewizję (30 i 15-sekundowe spoty w kanałach ogólnopolskich i tematycznych), internet (specjalna zakładka na stronie dialog.pl, reklamy w ogólnopolskich portalach i w sieciach afiliacyjnych), materiały BTL i POS oraz outdoor (niestandardowe działania). Koncept kreatywny kampanii stworzyła agencja ACztery, formaty do kampanii online przygotowała agencja MindChili, a media zaplanowały domy mediowe MPG i Media Contacts.
Dołącz do dyskusji: „Ocean możliwości” w nowej kampanii Dialogu (wideo)