Od potrzeby do narzędzia. Pierwsza porównywarka cen reklam
Sprzedaż powierzchni reklamowej jeszcze nigdy nie była tak prosta! Reklamobiorcy już nie muszą spędzać nudnych godzin na dzwonieniu czy wysyłaniu e-maili - po prostu umieszczają swoją ofertę w porównywarce cen.
Do tej pory właściciele firm, dyrektorzy marketingu i agencje często gubiły się w ogromnej ilości ofert reklamowych i nie zawsze docierali do właściwego Reklamobiorcy. Odpowiedzią na ten stan rzeczy jest pierwsza w Polsce porównywarka cen reklam: CenyReklam.pl.
Oferenci przedstawiali swoje propozycje, a kupujący miał ogromny dylemat, którą ofertę wybrać, gdyż przede wszystkim nie dysponował uporządkowaną informacją na temat mediów. Poszukując interesujących go informacji musiał poświęcić wiele czasu, by zrozumieć i w pełni poznać daną ofertę. Do tego próbował jeszcze porównać ją z konkurencją, co w ostatecznym rozrachunku było równie czasochłonne, co bezskuteczne. Nie zawsze więc wybierał tą najlepszą z punktu widzenia jego grupy docelowej, co często kończyło się zakończeniem współpracy reklamowej już po pierwszym zleceniu ze względu na brak oczekiwanych efektów.
Jak to działa teraz?
CenyReklam.pl to przede wszystkim narzędzie, dzięki któremu możemy skutecznie dotrzeć do osób zainteresowanych zakupem reklamy prezentując oferty w sposób obrazowy i intuicyjny.
W praktyce wygląda to tak, że dodajemy swoją propozycję, starając się jak najlepiej wyróżnić ją w serwisie. W zależności od tego jakie medium reprezentujemy, musimy wyszczególnić istotne cechy oferty reklamowej i na bieżąco dbać o jej aktualność. Na przykład dla dziennika/ miesięcznika będzie to: nakład, format czy wielkość modułu, a dla radia - godzina emisji, długość spotu i nazwa audycji. Co więcej, dla klienta chcącego reklamować się w outdoorze możemy umieścić dokładną lokalizację naszych nośników na interaktywnej mapie. Wszystko to, w połączeniu ze zdefiniowaniem grupy odbiorczej, daje użytkownikowi pełen komfort w doborze idealnego dla siebie miejsca na reklamę.
Zalety dla Partnera (Reklamobiorcy):
- nowy, efektywny kanał sprzedaży
- redukcja kosztów pozyskiwania klientów na reklamę
- generuje oszczędności w formie roboczogodzin pracowników, którzy mogą spożytkować je na inne prace
- skrócenie czasu obsługi zapytania i zamówienia na reklamę
- szybkość komunikacji
- eliminacja błędów przy ręcznym przygotowywaniu i przeliczaniu ofert reklamowych
- stały dostęp potencjalnych klientów do aktualnej oferty
- budowanie nowych, trwałych relacji z klientami.
Reklama w kilku krokach
Wystarczy zarejestrować się na stronie i określić:
- budżet oraz datę kampanii,
- rodzaj mediów oraz target,
a system sam zaproponuje kilka najbardziej dopasowanych Partnerów (Reklamobiorców), których oferty może porównać i ostatecznie wybrać najkorzystniejszą.
Im prościej dla użytkownika, tym lepiej i szybciej podejmie on decyzję. Dlatego kolejnym rozwiązaniem, z którego każdy użytkownik (klient) kreując kampanię w Internecie może skorzystać (bez specjalistycznej wiedzy graficznej) jest kreator banerów reklamowych. Podsumowując - przebieg całego procesu jest tak prosty i intuicyjny, że zyskuje coraz więcej sympatyków.
Silna konkurencja?
Może się wydawać, że nowy serwis przegra z silnymi konkurentami, że ciężko będzie im przeskoczyć domy mediowe, agencje reklamowe i inne podmioty świadczące podobne usługi. Twórcy portalu CenyReklam.pl nie chcą jednak konkurować bezpośrednio z żadnym z wymienionych podmiotów. Jedyne czego się dopuszczają to dostarczenie klientowi unikalnego narzędzia, które przyspieszy i odegra kluczową rolę w procesie podejmowania decyzji o zakupie reklamy. To już na starcie daje im przewagę i trzeba przyznać, że sprytnie to sobie wymyślili. Trafiają w rynkową niszę i zarówno potrzeby Reklamobiorców, jak i Reklamodawców (Klientów).
Mała rewolucja
Każdy Reklamobiorca (oferujący reklamę), w sposób bezpośredni i efektywny, otrzyma w końcu możliwość skutecznego dotarcia do osób planujących kampanie reklamowe oraz zyska nowy kanał sprzedaży. CenyReklam.pl dokonają więc w tym względzie małej rewolucji na rynku, a jednocześnie będą przykładem na to, że niestandardowe pomysły na skalę światową jeszcze się Polakom nie skończyły.
Chociaż nowa porównywarka dopiero rozpoczyna działalność, inicjatorzy już planują rozszerzyć ją na rynek europejski. Te plany, poparte zastosowaniem pionierskich narzędzi, dają mocne podstawy do tego, aby już teraz traktować to przedsięwzięcie w kategoriach sukcesu rynkowego.
Dołącz do dyskusji: Od potrzeby do narzędzia. Pierwsza porównywarka cen reklam