'Odetchnij świeżością!' - nowa kampania Ambi Pur Car
"Ambi Pur Car - odetchnij świeżością" to hasło nowej kampaniireklamowej odświeżaczy powietrza do samochodu Ambi Pur Car.Działania komunikacyjne obejmują kampanię telewizyjną oraz PR ipotrwają do połowy września br.
Kampania rozpoczęła się 17 sierpnia. Przez kolejne 4 tygodnie, wtakich kanałach jak: TVN, TVN7, TVN24, TVN Turbo, TV4, Polsat orazw stacjach tematycznych, pojawiać się będzie reklama produktu wwersji 10 i 20 sekundowej. Spot komunikuje, że nowy Ambi Pur Car,dzięki nowoczesnemu urządzeniu daje możliwość kontroliintensywności zapachu bez ryzyka "bomby zapachowej" oraz prawdziwąświeżość w samochodzie.
Adresatami kampanii są mężczyźni w wieku 25-54 lat, mieszkającyw średnich i dużych miastach i posiadający samochód.
Za kreację kampanii odpowiada agencja Grey Worldwide, natomiastplanowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy OMD MediaDirections.
Kampania reklamowa jest wsparta działaniami PR. Za komunikacjęnowej linii produktów w mediach odpowiada agencja Garden ofWords.
Dołącz do dyskusji: 'Odetchnij świeżością!' - nowa kampania Ambi Pur Car