'Odetchnij świeżością!' - nowa kampania Ambi Pur Car
"Ambi Pur Car - odetchnij świeżością" to hasło nowej kampanii reklamowej odświeżaczy powietrza do samochodu Ambi Pur Car. Działania komunikacyjne obejmują kampanię telewizyjną oraz PR i potrwają do połowy września br.
Kampania rozpoczęła się 17 sierpnia. Przez kolejne 4 tygodnie, w takich kanałach jak: TVN, TVN7, TVN24, TVN Turbo, TV4, Polsat oraz w stacjach tematycznych, pojawiać się będzie reklama produktu w wersji 10 i 20 sekundowej. Spot komunikuje, że nowy Ambi Pur Car, dzięki nowoczesnemu urządzeniu daje możliwość kontroli intensywności zapachu bez ryzyka "bomby zapachowej" oraz prawdziwą świeżość w samochodzie.
Adresatami kampanii są mężczyźni w wieku 25-54 lat, mieszkający w średnich i dużych miastach i posiadający samochód.
Za kreację kampanii odpowiada agencja Grey Worldwide, natomiast planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy OMD Media Directions.
Kampania reklamowa jest wsparta działaniami PR. Za komunikację nowej linii produktów w mediach odpowiada agencja Garden of Words.
Dołącz do dyskusji: 'Odetchnij świeżością!' - nowa kampania Ambi Pur Car